2010. szeptember 9., csütörtök

Utolsó lapok

...a Cseh albumban természetesen. :)

Hazafelé úton megálltunk Pledklastery templománál. Brno környékén van ez a falu.
A kapu kinyitható, és a piros csík még mindig nem tartozok az oldalhoz. :) Az a belső borító, ami a regiszter alól kilátszik.

Nyitott kapuk, és egy kis kukucska a jobb oldalon a következő lapra. :DD



... ami pedig itt látható:
Hogy őszinte legyek, itt már kissé elegem volt az egészből, és gyorsan túl akartam lenni rajta. Ezért csak maszatoltam, ahogy jött. Ehhez képest az egyik kedvenc oldalamat sikerült összerakni az albumban. Ez úgy igazán bejön nekem. :)
Papi sablonjai persze, amiket a hétvégén vágott ki nekem. Alig vártam, hogy használhassam őket. Háttérnek pedig csak odanyomkodtam a tintapárnát. Ahogy sikerült. :D

És végül (egyelőre) a belső borító. Az a bizonyos piros csík. Talán kicsit elüt a szín, de mindenképp illik a szemben lévő oldalhoz. Itt írok egy összefoglalót a hétről. Ami máshol nem igazán fért el. (nem vagyok egy nagy kommentelős. D)

Most már tényleg jöhet Prága, mert már lélekben ott vagyunk mindketten. És olyan jó ott lenni!!!

5 megjegyzés:

  1. Az a kapu! NAGYON JÓÓÓ! és a maszatolásod is imádom. Papid sablonjai meg... most írjam még egyszer, hogy mennyire jók?

    VálaszTörlés
  2. Végignéztem az albumot. Remélem egyszer élőben is megnézhetem. Csodaszép lett. A KINCSedre pedig nagyon vigyázz!

    VálaszTörlés
  3. Ló Piroskának pedig azt üzenik a Macik, hogy sok-sok fotót szeretnénk róla látni Prágából és érezzétek magatokat nagyon jól!

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük szépen! Mindenkinek! :)

    VálaszTörlés