2010. szeptember 27., hétfő

Itthon

Itthon vagyunk! Nem fejeztem be az élménybeszámolót, és az utóbbi három napot is most osztottam meg piszkozatból. Még volt egy nap, amikor megkerestük az előzőleg zárva tartó múzeumokat és felmentünk az óratoronyba fotózni, aztán még egy fél, amikor kimentünk Húrkára és Chodovra. Előbbi egy lakótelep, amihez csak a mókás neve miatt mentünk el, a másik is az, de itt volt korong meg látnivaló is. Egy esküvővel körítve, ahol Hurvinyek volt a tanú. Hát nem mondom, szép volt. :)

Most pedig megyek képeket válogatni, aztán mutatok párat.

És íme a fotók!

5 megjegyzés:

  1. Tök jóóóó! Nekem nem jó a link, de megtaláltam. :)
    http://picasaweb.google.com/bocijuci

    VálaszTörlés
  2. A link tényleg nem jó, de azért nekem is sikerült végignézni a fotókat. Nagyon tetszett Csipkelózsika, a sok Papis és Bogis kép és a többi hangulatos is. Klassz kirándulásotok volt. Várom majd a kész albumot.

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikos élmény, jó sok mindent láttatok! Mi 5 éve voltunk, szuper volt, azóta is visszavágyunk... majd ha a gyerekek nagyobbak lesznek...Akkor biztosan nem hagyjuk ki a Mucha múzeumot sem. Egész Prága gyönyörű! Akárcsak Krumlov, Ceske Budajovice, Telc -érdemes megnézni ezeket is!

    VálaszTörlés
  4. Link javítva!
    Nyuszikám, nem mondod, hogy a kedvenc tehenem suttyomban felpakolta a képeimet? ;)) Na jó, lebuktam. Bár úgy is jó, ahogy te írtad, én azért diszkrétebben írtam fel a linket. :DD

    VálaszTörlés
  5. Nóri, nagyon tervbe van véve mind. Ha minden jól megy, jövőre Jicinbe megyünk Rumcájszhoz :).

    Secima, azt én is várom. :DD

    VálaszTörlés