2010. szeptember 5., vasárnap

Cseh album majdnem készen

Élek még, csak jár a kezem, és nem volt érkezésem fotózni. Na de most... :)

A borító készen van.
Néhány kisvakonddal kibővítettem az oldalakat, de most ezeket nem mutatom egyenként, mert soha nem lesz vége. Meg tudod nézni a Picasámon az összes oldalt.

Mutatom viszont az újakat, amik még nem voltak.
Ahogy írom, időnként nagyon viszontagságos körülmények között járkáltunk. Mondhatnám úgy is, tűzön-vízen át, de azért ez túlzás lenne. :) Viszont kidőlt fák voltak rendesen. Az alsó rész egy tasak, amibe majd a maradék képeket szeretném eldugni, hogy ne vesszenek el.


Dalecin vára. Itt állt az a fa, amit már a fás albumomban egyszer feldolgoztam "Old face" címmel, ezért ide most nem tettem bele.  Papi mint várúr, lent pedig maga a vár. A felső kép alátéteként egy ragasztóval megdolgozott és rácsosra domborított háztartási törlő szalvétát használtam.


Nos, szerintem ez lett az album leggyengébb oldala. Nekem legalábbis ez tetszik legkevésbé. A felirat "víztározó", de számomra majdnem olvashatatlan ez a sablon sajnos. :( Lehet, hogy majd egyszer csinálok vele valamit, ha sikerül valamit kiötlenem.
Ahogy mentünk végig a víztározó mellett, egy tanösvényen a lent látható Vodomil "vezetett" minket végig táblákon bemutatva, hogy mit láthatunk. A vízcseppeket öntapadós átlátszó ütközőkkel oldottam meg.

Folyt. köv. majd este, vagy holnap, mert most el kell mennem. 

2 megjegyzés:

  1. Bogi, szenzációs lett az albumod! Elhiszem, hogy nem volt érkezésed fotózni, hihetetlen sok időt elvesz az alkotástól :D. Nekem az utolsó oldalad is nagyon tetszik. Igazán ügyi vagy! Nemsokára irány Prága, ugye?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Anett! :)
    Prága éppen két hét múlva. Már számoljuk a napokat és lélekben régen ott vagyunk. Remélem, hogy jövő héten sikerül találkoznunk. Ugye hozod a Prágai albumodat? Nagyon-nagyon szeretném látni!!!

    VálaszTörlés