2010. szeptember 6., hétfő

Majdnem kész cseh album - 2.rész

No, akkor folytatom.

Ez az ötödik nap a hétből. A kisvakond azért ül ott a kincsei közt, mert ezen a napon én is kincsekre leltem egy kreatív boltocskában. :) Egy kocka-mintás szivacshenger, egy szegélylyukasztó, és még pár ingyom-biingyom jött velem. (mint rendesen...) A lyukasztó látható a rózsaszín lap bal oldalán, és nagyítva talán még a henger lenyomata is ugyanezen a papíron.
Ez pedig a városka, ahol mindez történt. Életemben először láttam tej automatát. Üveget is adott, meg tejet is külön. :) Nekem nagyon tetszett, azért is fotóztam le. Nem (csak) a tehén miatt. :DD Felhasználtam egy tortacsipkét, rub-on matricát és egy pecsét csomagolását (rózsaszín karton) És itt próbáltam ki Papi egyik SK sablonját kevesebb sikerrel. Na nem baj. :)

Ez az az oldal, ami nem akart elkészülni a legutóbbi klubnapon. Ugyanis Somosimari meghozta a nagykert. ;) (ejtsd: rengeteg szegélylyukasztót meg sablont) Onnantól kezdve csak lyuggattam. (mint rendesen :DD) És akkor már fel is használtam a csipkés szegélyeket. A virágot egy másik papírból vágtam ki, az ovális képeslap pedig felhajtható. (köszönöm Gigi az ötleteket!) Alul egy öntapadós mágneslapocskával és egy csavaralátéttel záródik.
Itt van nyitva is. Egyébként ez az egyik kedvenc oldalam az albumból.
A másik pedig az oldalpárja:
A lila virágos papírba egyszer régen csomagoltak valamit egy boltban. Igazából egy zacskó volt fénykorában.
A képek a cseh-morva határkőnél készültek.

--------------------------

6.nap

Fent Papi egyik SK sablonja. Igen, ilyet lehet kapni kemény dollárokért, de ő kivágta nekem. Mert ő egy igazi KINCS!!! (nem eladó ;))

Az alvó lovagok barlangja. Hogy itt micsoda szobrok voltak az udvaron! Ha kihajtjuk a tépőzáras oldalakat, látni is lehet. Egyet mutatok (az alsó képen). De volt még pl. sültcsirke szobor is. :D


És újra Jara Cimrman, a csehek soha nem létezett nemzeti géniusza. Mindent gyűjtünk vele kapcsolatban. :D

Szerintem ezt a lapot már egyszer mutattam... A poén az volt, hogy mikor végére értünk az útnak, a JC szobornál egy kutya addig kerülgetett és ugatott minket, amíg oda nem engedtük a szoborhoz, ott aztán elégedetten felemelte a lábát és oldalba pisilte. Nagyon vihogtunk. Annyira sajnálom, hogy nem tudtam elkapni a pillanatot a fényképezővel! Megtetőzte a Jara Cimrman feelinget. :D

És mára az utolsó, a Jara Cimrman udvar Virből. Hát aki ezt összerakta, nem volt egészen józan az fix. A kútba lépő próbababa búvár uszonnyal a lábán, mindenféle egymáshoz nem illő bolond régiségek az udvaron. Akár a filmből is előléphettek volna. Mert van ám róla egy film, amit kb. hatszor láttam. Igazi cseh humor, aki szereti az abszurd dolgokat, feltétlen nézze meg!! Címe: Jara Cimrman alszik.

A hetedik nap még hátra van, a héten be akarom fejezni, hogy tudjam vinni a klubba. No meg a jövő hét végén indulás Prágába. Szóval lesz majd mivel folytatni. Itt az utolsó lapon lehet látni a regiszteren, hogy mennyi üres hely van még az albumban. Az lesz majd Prágáról.

5 megjegyzés:

  1. Annyira sajnálom, hogy nem láthatom élőben :( Olyan Bogis! Nagyon tetszik! Tele van ötletekkel a disznó (khm, izéééé, kutya :D) még mindig kedvenc. Mondanám hogy Papit aranyba kéne foglalni, de akkor nem tudna Neked ilyen szép sablonokat gyártani. Tényleg kincs ez az ember! Még a végén kiderül hogy egy Tim Holtz veszett el benne :DDD
    Jó pihenést, kirándulást, élménygyűjtést és fotózást Prágában!

    VálaszTörlés
  2. Orsi, fogod látni. Majd legközelebb. :D

    VálaszTörlés
  3. Egyébként közben készen lett. Majd fotózom holnap. :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, nagyon tetszetős! A kisvakond, meg a kutya, meg nekem a kerek fotókivágások a szaggatott vonallal (?), az varrás? Nagyon jóóóó! Ilyen könyvre nekem sosem lesz időm, türelmem.... :(

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Andi! Művarrás. :) Filctollal. Hát mit mondjak, azért amit te csinálsz, az se semmi...

    VálaszTörlés