2011. augusztus 28., vasárnap

Kávéház

"Csak úgy" típusú oldal.
Még a hónap elején geocaching után a Madách téren fotózgattam. Kissé átdolgoztam a képet, és ebből készült az oldal.
A "libusokkal" találkoztunk tegnap, és hogy úgy tegyek, mint aki dolgozik is, kértem Annától egy papírt, és össze-vissza bélyegeztem. Aztán megfordítottam, mert ronda lett, aztán odébb tettem a képet, mert ott is. :DD
Ma pedig varrogattam még rajta, meg ragasztgattam rá, és a végére ez sült ki belőle. A gyenge kezdéshez képest nem is rossz a végeredmény! :P

5 megjegyzés:

  1. Csodálatos ez az ART stílud amit mostanában hozol! MÉG!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik! Egyébként ez most nekem is nagyon. :)

    VálaszTörlés
  3. Jóóó ez a blogod is..A másikhoz sajnos meg van tagadva a hozzáférésem:-)
    :-(((((

    Y

    VálaszTörlés
  4. Drága, ez az egy blogom van! :)
    Melyik másikra gondolsz?

    VálaszTörlés