2011. augusztus 1., hétfő

Csak úgy

Nem bírtam magammal, és készült még egy grunge. Nem lett olyan jó, mint az előző. Kicsit erősek a színek. Azért megmutatom, mert miért is ne. :D
Miliméterpapírra dolgoztam, amit aztán felragasztottam egy 21*21-es BG alapra. Tinta fogyott itt is rendesen. :D

A fotón én vagyok 2006-ban. Ami nem látszik, hogy térdig gipszben volt a lábam. De ezt a képet eléggé szeretem akkor is.

Felhasználtam: 

 Papír: Basic Grey, miliméterpapír
Tinta: TH distress ink - Aged mahogony, Walnut stain, folyékony kréta
Maszk és chipboard: Tim Holtz + saját készítésű fa.
Tortacsipke, miltonok, saját virág, mindenféle maradék bigyó. :)

5 megjegyzés:

  1. itt is írom,irtó jó az a hálóóóóóóóóó! nagyon tetszik! ja és gyere játsszál velem! :)

    VálaszTörlés
  2. nekem nagyon tetszik!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik!!! Illetve az is, ahogyan próbálgatod a stílusokat!!!

    VálaszTörlés
  4. Ó, nagyon köszönöm! Én látom ám, hogy kegyetlen rosszak a színek, nem vagyok képes színhű fotót készíteni. De azért nekem is tetszik egy kicsikét. :)

    VálaszTörlés