2011. augusztus 16., kedd

Tuzin

Áprilisban a Cseh-Paradicsomban jártunk. Konkrétan Jicin mellett szálltunk meg, és bolyongtunk egy jót a Rejtekadó Erdőben. Igen, láttuk Rumcájsz barlangját is, de csak Csibészke volt otthon sajnos.

Erről a túráról nagyon sok fotó készült, amiből 50 db-ot ki is nyomtattunk. Egy sima fotóalbumba rendezgetem őket, és mindenféle pecsétekkel, sablonokkal, tintával, misttel, különböző relikviákkal, meg jó sok írással körítem őket. Csak úgy szerényen, semmi különös térbeliséget nem tervezek bele.

Két napja kezdtem vele foglalkozni, és így, hogy nem filózok rajta annyit, már 5 oldal el is készült. A leginkább ez tetszik eddig, ami a szállásunkat mutatja meg Tuzin falucskában.


Felhasználtam:
Papírcsík - Basicgrey (betűk is)
Tortacsipke, Príma maszk, mist (nem tudom, miféle, de nem szeretem), TH vágókés a Sizzixhez (a sb.hu klubján vágtam), 
Bélyegző: Artemio
Útjelzőtábla alakú gomb - Krea-Tipp (turista készlet)

2 megjegyzés: