2011. augusztus 27., szombat

Peace

Pár évvel ezelőtt Szlovákiában jártunk vártúrázni. Leültem egy sziklára, és valamiért Papi is, Peti is, Gyuri és Lidi is nekiállt engem fotózni. Vicces jelenet volt, de ez a kép eléggé tetszik még nekem is. Ritka pillanat. :D

Nos, tegnapi igen vacak lelki állapotomban álltam neki gyógyítani a belsőmet ezzel az oldallal. Tetszett a scrapbook.hu kihívása is, ezért az itt leírt instrukciókat követve felhasználtam: (majdnem)fehér hátteret, képkeretet, varrást, tartalmaz az oldal lepkét, virágot és tépett szélű mintás papírcsíkot is.

Ezen kívül még pecsételtem és maszkoltam is, tűztem, kapartam (matricát)... Jó volt csinálni.


4 megjegyzés:

  1. nekem továbbra is tetszik, a kép meg tényleg nagyon jó!

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon tetszik! A színek, a hangulat, a minták...

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus! Nagyon jó a kép rólad!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm!
    Az az igazság, hogy amikor reggel ránéztem, olyan masszának láttam az egészet. Túl egyszínűnek meg hasonlók... aztán megszerettem én is. :)

    VálaszTörlés