2011. szeptember 1., csütörtök

Nyerő hónap

Nem tudom, említettem-e vagy elfelejtettem, de augusztus elején az a megtiszteltetés ért, hogy megnyertem a scrapbook.hu oldal "A július hónap hagyományos alkotója" címet. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki rám szavazott. A jövő hét végén várhatóan át is veszem azokat a csodás chipboardokat, amikre már régen vágytam. 

Tegnap pedig Gybogi oldalán sikerült megnyernem a blog-candy-t.

Csodás csomagocska, én nagyon örülök neki. Érdekes, hogy ami nekem leginkább tetszik belőle, a lányomnak éppen az nem, és a csillogós dolgok, amiket én nem szeretek, nagyon-nagyon tetszik neki. Így mindennek a világon lesz helye a csomagból. Én különösképp a horgolt virágokat, szívecskéket és a fagombokat várom nagy izgalommal. :)

Hát ilyen szerencsés hónap áll mögöttem. Nemsokára elkezdem a sok-sok augusztusi képem feldolgozását is.

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyereményeidhez! Nagyon szerencsés vagy, az biztos! Úgyhogy készíts ezekből a csodákból sok-sok szépet!

    VálaszTörlés