2011. augusztus 20., szombat

Domborítsunk



Gyerekkorunkban szerintem mind kipróbáltuk ezt a dolgot pénzérmékkel és grafitceruzával. Az alsó ronda lett, de majd legközelebb sikerül.

Szóval semmi újat nem fogok mutatni, csak azért mutatom meg, mert nekem sem jutott eszembe idáig alkalmazni. Pedig tényleg érdemes!

1. keressünk valami keményet - doboz, pénz, bármi - ami domborított mintát tartalmaz. Vagy egy apró tárgyat tegyünk le egy kemény alapra. - gemkapocs, kontúrmatrica, stb - és helyezzünk rá egy nem túl vastag papírt.

2. Egy ceruza végével vagy domborító szerszámmal dörzsöljük át a mintát a papírra.
3. A kész mintát óvatosan dörgöljük át tintával.
4. Különlegesebb lesz, ha különböző tintákat viszünk még fel rá.

Jó próbálkozást! :)

6 megjegyzés:

  1. Bogi, ez gyönyörűűűűűűűűűűűűű! ... és még emlékeket is idéz:-)))

    VálaszTörlés
  2. Hűűű, hogy ez eddig nem jutott eszembe! Pedig annyira kézenfekvő! Köszi, hogy megmutattad!

    VálaszTörlés
  3. Ezdejóóóóóó! Még a végén kedvet kapok a hagymához :-))

    VálaszTörlés
  4. Köszi Bogi, ez nagyon jó, nekem sem jutott eszembe eddig!!!

    VálaszTörlés
  5. többször írtam, taníts mester!!!
    Köszke!

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy mindenki örül. :)
    Orsi, vicces, hogy ezt a hozzászólást valóban többször kaptam meg. :DDD

    VálaszTörlés