2011. augusztus 10., szerda

Egy kis duma, meg egy újabb oldal

A minap a scrapbook.hu-nál megjelent Silvereye. 2006-ban ismerkedtünk meg egy kezdetleges közösségi oldalon. Július volt, dögmeleg, nekem nem volt állásom, és amikor végre sikerült volna, kettétörtem a lábujjamat. Begipszeltek. Heteket ültem itthon tehetetlenül. Joggal gondolhatná az ember, hogy borzalmas nyaram volt. Hát NEM! Az egyik legemlékezetesebb nyaram volt, ami csak történt velem.
Hogy elviseljem a helyzetemet, blogot kezdtem írni. Addig forgattam a szavakat és a velem történteket (igazából nagy semmit), amíg összeraktam egy olyan sztorit, hogy így utólag olvasva inkább élményszámba ment az egész. Imádom olvasgatni. :)
 És láss csodát, ma reggel megtaláltam a kis dossziét, amibe annak idején a kinyomtatott oldalait lefűztem. Elvittem dógozóba, és út közben azt olvasgattam. Hát mit mondjak, nyerítettem. :D Ennyire lökött voltam! Hihetetlen! Komolyan kedvem lenne feltenni valahová, csak hát eltelt azóta 5 év... Na mindegy. Azért ezt el kellett mondanom, milyen jó kedvre kerekedtem. Köszi Silver, hogy a jelenléteddel eszembe juttattad! :)

Most kéne kihívásra két darab nyári oldalt készíteni. Ezen kívül még egy igazán emlékezetes nyaram volt. Azt megpróbáltam már nem egyszer feldolgozni, de már a fotó válogatás közben annyira felzaklattam magam, hogy bőgtem. Feldolgozni a feldolgozhatatlant. Gyönyörű volt, mégis életem legnagyobb gyötrelme. Hát ilyen is van szerintem mindenkinél.

Helyette ez készült csak úgy minden körítés nélkül. :D


8 megjegyzés:

  1. Ez pompásan sikerült munka.Remek fotó hangulat az egész nagyon klassz.

    VálaszTörlés
  2. Ez a blog kinyomtatás engem is érdekelne!
    Az oldalad pedig nagyon szuper Bogi!!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Örülök, hogy van aki hasonlóképp meg van vele elégedve, mint én. Van, aki összevisszaságnak nevezte, más meg csak simán "érdekes"-nek, és volt, aki inkább nem is mondott semmit. :D Én szeretem nézni, és ez a lényeg.

    VálaszTörlés
  4. ez tök ó lett!!!!!!!!!! imádom! és nyugi, mindenkinek kell idő a rosszak feldolgozására, és hát elég friss az élmény,nem? szóval nyugi időd, mint a tenger... minden meglesz időben. :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves vagy!
    Ööö... nem az idei nyárra gondoltam ám, amikor a feldolgozhatatlanról beszéltem. Ezen meglepően hamar túltettem magam. Az a bizonyos most éppen 16 éve volt, és képtelen vagyok róla bármit is alkotni.

    VálaszTörlés
  6. Bogi, eszméletlen lett az oldalad! Nem bírom levenni róla a szemem! Zseniális alkotás, megragadó és csak gratulálni tudok hozzá!! Nagyon-nagyon ott van!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  8. és lemaradtam erről is! Bogiiiii! Azt szeretem az oldalaidban a legjobban, hogy kedvet kapok én is az alkotáshoz. Rám jött a maszatolhatnék. Annyira klassz már megint! imádom, imádom, imádom!

    VálaszTörlés