2011. június 30., csütörtök

Papi 50

A kis Drágám Pünkösd vasárnapján fél évszázados lett. Nem tudom, akárhonnan is nézem, nem tudom elhinni... Lehet, hogy rosszul emlékszik. :DD

A naplóm júniusi részében előkelő helyet foglal el ez az esemény. Természetesen.
Nem írok hosszas kommentárt, mert szerintem nem is olvassa szinte senki, de annyit leírok, hogy nem lett színhű a scannelés akárhogy is igyekeztem. Kb. ez volt a legjobb, amit ki tudtam hozni belőle..

Papírok: K&Company és Pink Paisley - Butterfly Garden. Az alsó csík egy régi Sassafras papírból lett kivágva. A lyukasztott szegélyt én lyukasztottam jobb híján, ugyanis nem lehet ilyen lyukacsos papírt kapni, akárhogy keresek is.

Most pedig megiszom a fííííííínom almás sörömet!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm szép lett :)
    Papi

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot neki! - utólag is...

    VálaszTörlés
  3. Utólag is Boldog Születésnapot!

    Honnan szedted ezeket a remek betűket, csak nem Te csináltad?

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett!!! Boldog szülinapot!
    Én mindig olvaslak! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszöni szépen! :)
    Era, tudom, hogy te mindig olvasol. Ebben az egyben biztos voltam. :) *cupp*
    Kisnyúl, melyik betűkre gondolsz? Ami a kép mellett van, az matrica, ami a tortán van, azt az Aldiban vettem és csokiból vannak (műanyag tartóka sablon céljára megtartva!!!), a Happy Day egy kész kártyácska, így volt valamiben, a kerek P betű pedig szintén matrica és Totyitól kaptam ajándékba. :)

    VálaszTörlés
  6. Látom, milyen kevesen olvasnak. Szerintem csak nem kommentelnek. Az valahogy már nem szokott beleférni az időbe. De biztos, hogy sokan megnézik és megcsodálják, amiket készítesz.
    Pappy Day! Nagyon tetszik. :)))))

    VálaszTörlés