2011. június 28., kedd

Június

Végre elérkeztem a júniushoz!
A nyitólapom most egy digi háttér egyetlen hozzá tartozó elemmel Kubivettől. Egyszerűen kinyomtattam és kész.


A feladat oldala végül az Esztergom-Párkányi geoládázás emlékét örökíti meg. Félig sikerült is a saját magam által feladott feladatot megoldanom. Őszintén szólva lefelejtettem róla a mesebeli figurát... Khm... *pirulós szmájli*... ha csak Lófehérkét nem fogadjuk el mesebelinek. :) Ő az egyik geoLÓgusunk. :DD Na jó, én elfogadom magamnak. Andi?? Tegyek még rá valamit?

Gondolkodtam, milyen témából tudna kialakulni a felezés, amikor ránéztem erre a hídon készült fotóra Lófehérkével. Ezt a várost a történelem félbetépte. És én is félbetéptem a határtáblát, majd összekapcsoltam. Úgyhogy most örülök magamnak. :DD
A szegély-lyukiért köszönet Annának, a Papi szélére ragasztott számokért pedig annak a valakinek, aki a vasútállomás közepén eldobálta az XS méretű ruhájáról az átlátszó matricás méretjelzést. Naná, hogy rögtön megindította a fantáziámat. :DD
A virágot én csináltam, a hullámos szegélyeket pedig egy scrapbulin szedtem össze a papírhulladékból. Mert én már csak ilyen vagyok, nah... :) A feliratot nyomtattam és felkapargattam a háttérre. Azt hiszem ennyi. :)

1 megjegyzés: