2011. június 1., szerda

Geotúra a városban

Húsvét hétfőn - amikor állítólag otthon illik ülni és várni a locsolókat - akkora tömeg volt a városban, hogy meglepődtünk. Ezek szerint nem csak mi vagyunk ilyen különcök, akik már csak azért sem maradtak otthon. :)

Egy városi multi geocaching-re indultunk. A leírása ITT TALÁLHATÓ. Erről készült ez az oldal. Azóta még találtam egy hasonlót, kár, hogy akkor még nem figyeltem fel rá. Együtt megtalálhattuk volna mindkettőt.

Na, igen... a folyékony gyöngy nem igazán a barátom, ahogy a mist sem. Kicsit elbarkácsoltam velük ezt a lapot, de végül is nekem tetszik így is. Az előző oldal hátuljára dolgoztam, egy utazásos - kissé kezdetleges - papírkészlet egyik lapját használtam. Szerintem ide tökéletes. A korabeli képeket egy Totyitól örökölt csomagolópapír darabból vágtam, illetve egy rub-on matricát használtam még fel. Chipboard - Scrap-Kreatura, Papi pedig made in Kalocsa. :DDD

1 megjegyzés:

  1. Igazán gyönyörű lett! Tetszenek a képeid, a színek, a félbetépett jegy, ... minden!!! A gyöngytoll és a mist igazán feldobják!!! Ügyesen használod őket!

    VálaszTörlés