2011. június 19., vasárnap

Napló májusi 3.oldal

A másodikat nem mutattam meg, mert személyes lett és nem csak én vagyok érintve benne. Ebben a harmadikban sem, de jelen esetben a résztvevők nem tiltakoznak. Se Szimba cica, se pedig Ló Piroska nem mondta, hogy nem tehetem fel. :DD

Május utolsó napján érkezett hozzánk 7 hetes korában a kis vörös cicafiú. Náthásan, soványan kaptuk meg, de szerencsére hamar meggyógyult, és most egy aranyos, szelíd cicával vagyunk gazdagabbak.

Az egyik legkedvesebb készletemet használtam hozzá, a Cosmo Cricket - Earth Love kollekcióját. Kár, hogy csak néhány papír volt meg belőle, és már nem lehet kapni sehol.
(ha valakinek van elfekvő nem használt darabja, szívesen átvennék belőle)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki Szimba cica!Az oldal is klassz lett!

    VálaszTörlés
  2. de édes, nekünk is vörös fiú cicánk van. :) és ő is ilyen kis vadóc?

    VálaszTörlés
  3. Micsoda oroszlános neve van!!! :))) Nagyon szép oldalt faragtál belőle! :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy a két érintett nem volt ellene a feltöltésnek, annak meg főleg, hogy Szimba hozzátok került. Na, és Ló Piroska is milyen jól mutat Szimba mellett. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi! :)
    Ma este írok egy kis szösszenetet a cicáról. :)

    VálaszTörlés