2011. június 7., kedd

Hónap elválasztó lapok

Ezzel foglalatoskodtam az elmúlt napokban. A naplóba minden hónap elé készítettem egy elválasztó lapot, aminek az első oldalán a hónap neve került némi körítéssel, a második oldalra pedig a havi naptárat nyomtattam ki.

Májusig vagyok készen.
A május egyben a havi feladat is. Azt kérte Sapimano, hogy használjunk vagy piros, vagy zöld vagy sárga színt, legyen rajta szalag és szív.
Nálam a szalag oldalra került fülecske formájában. Mivel a szivecskéktől általában sírok, így arra gondoltam, hogy jó lesz az a szegély-lyukasztó is. :) De ha mégsem, két átlátszó szív matricát átalakítottam pillangóvá. Így mindjárt jobban tetszenek. :D
Ennél az oldalnál a papírok a Príma Melody készletéből és a Basic Grey Indian Summer sorozatából vannak.
Mivel a többihez képtelen vagyok beszúrni szöveget, ha valamelyik papír érdekel, kérdezz, szívesen megírom. :)

8 megjegyzés:

  1. Ó,nagyon szépséges az új albumod!!!!

    VálaszTörlés
  2. Jóllakott pillangó, imádom! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű. A május a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  4. Nem is tudnám megmondani melyik a legszebb, nekem mindegyik gyönyörű!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett! Nagyon ötletes! Lehet, hogy ellopom az ötleted! :)

    VálaszTörlés
  6. ...mármint az elválasztólapokat! :)))

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy tetszik az ötlet. Csak nyugodtan alkalmazzátok, ha jólesik. :)

    VálaszTörlés
  8. Ezek az elválasztók gyönyörűek Bogi! Irtóra tetszenek!Mind!

    VálaszTörlés