2011. június 22., szerda

Május vége

Először is a tegnap beígért kis szösszenet.
Délben csörög a telefonom. Mama akarta elmesélni, mi történt. Szimba cica beleesett a kerti tóba. Azt nem lehet tudni, hogy jött ki, egyedül, vagy Vackor kutyus segített neki, ők már csak azt látták, ahogy Vackor a csuromvizes kiscicát addig böködi az orrával, amíg be nem tudta terelni a lakásba. Ott aztán leült, és várakozóan nézett rájuk, mint aki csak azt akarja mondani, figyeljetek a cicára, történt vele valami.
Én olyan büszke vagyok a gondos kutyánkra, hogy el nem tudom mondani. :)

Most pedig egy oldal. A naplóm május záró oldala. Ami kimaradt a főlapok közül. Amíg mi a csajokkal buliztunk, Papi a Kinizsi 100-at teljesítette hetedik alkalommal. És közben készül a terasz, újul a ház lábazata.
Mindezt a cicás oldal hátuljára készítettem, szintén Earth Love papírokból, amiket még mindig imádok. :)
Azért a sok csík, hogy megfeleljen a scrapbook.hu pontgyűjtő kihívásának. "Csíkos a trendi" címmel indította Altalena. Köszönöm a játékot.

3 megjegyzés:

  1. Hehe, ehhez én is tudok szólni, azon kívül, hogy gyönyörű :) Büszke is lehetsz a kutyádra! Nálunk is van kutya-macska barátság és az jó :)

    VálaszTörlés
  2. Nem semmi ez a kutyus. Jó, hogy ilyen barátság van közte és a cica között. Szeretem az ilyen történeteket.
    Papinak gratulálok a teljesítményéhez! Ja, és neked is az oldalhoz!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon gondos kutyusotok van! Szerintem ő szedte ki a vízből! Csak kicsit vagyok elfogult! hehehe

    Az oldal lenyűgöző!

    VálaszTörlés