2011. június 8., szerda

Június

Ugyan még az áprilissal és a májussal sem vagyok naprakész, de közben kitört a június. Bennem pedig kitört valamiféle június feeling. Persze nálunk idén nagy esemény időpontja ez a hónap, de nem csak Papi kerek szülinapja az ok. Nap nap után eszembe jut a tavalyi Szentiván oldalam. Ide is teszem most, mert megkívántam. :D

No, de nem erről akartam most beszélni. Arra gondoltam, hogy a Sapimano féle naplós sorozat júniusi feladatát most feladhatnám én. Nincs 3 kritériumom, max. 2, de talán ennyi is elég lesz most.

Szentiván június 24, a nyári napforduló napja. A nappal ilyenkor a leghosszabb az évben. Június éppen az év közepe, eljutottunk félidőig.

Nálunk ráadásul idén Pünkösd vasárnapon lesz egy 50.születésnap. A párom (Papi) kerekedik ki ilyen szépen. :) Nekem az 50-es szám is a felezést jelenti. 50% az egy fél. Meg ugye 100 forintnak is 50 a fele :). Nem is beszélve arról, hogy aki 50 éves, annak még éppen 50 van hátra. Legalább. ;) Úgyhogy azt javaslom, felezzünk mi is!. 

- Legyen valami az oldalon, ami a felezést szimbolizálja. Elütő kétféle háttér, kétféle fotó, egyik oldal régi, másik oldal új kép, egy felezős sablon, vagy bármi, ami eszedbe jut a fele-fele témáról. 

- A Szentivánéji álomból kiindulva legyen kötelező elem valami mesebeli. Manó, tündér, rajzolt/pecsételt figura, vagy akár egy gyerekrajz. 

Ezt gondoltam. Mit szóltok?

ps. Az indok a felezésre, (amit félálomban ideírtam még hajnalban) javításra került, ha valaki véletlenül olvasta volna, lécci, tagadja le, mert szégyellem, micsoda baromságot bírtam leírni...

6 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik az ötlet, már gondolatban meg is terveztem!!! Az április-május még nekem is fénykép hiányával itt várakozik...:S

    VálaszTörlés
  2. Bogi, ez nagyszerű feladat! Papinak sok gratula a "kikerekedéshez"!

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon tuti!!! Papinak boldog szülinapot! Még legalább 50-et neki!!!! :))

    VálaszTörlés
  4. Még én sem tudom, mit fogok csinálni, de valahogy ez most olyan kézenfekvő ötletnek tűnt nekem.

    VálaszTörlés
  5. Szeretnék Papinak boldog szülinapot kívánni a macik nevében is! :)

    VálaszTörlés