2012. január 24., kedd

Újév

Idén elhatároztam, hogy megpróbálok indulni néhány nemzetközi kihíváson.
Az első ilyen a Once Upon A... Sketch c. oldalról való.

A részvételhez a következő vázlatot kellett kombinálni újévvel vagy évzárással kapcsolatos kommentárral.

A téma megegyezik a 2012-es napló első - újévi - oldalának feladatával, amit Erika adott fel,  így összevontam a két kihívást.

Ez az oldal született:

Idén A/4 méretben készítem a naplómat, és igyekszem a Prima ilyen méretű papírtömbjeit használni hozzájuk. Van belőle 2 félém is. Ezúttal a Melody halványkék papírját választottam, és egy Viva sablon segítségével tintáztam össze.

Felhasználtam még:
- 1 db bamba fotót magamról
- lyukacsos regiszter papírt (naná, hogy lomtalanításkor találtam :D)
- egy kártyanaptárt
- Tim Holtz tissue tape
- Csipke
- papír próbaba, centidarabka
- a számokat valamikor a Tescoban vettem, és egy egész vagonnal van belőlük
- egy karácsonyi mikulás-virág csokor egy virágja
- chipboard: Scrap-Kreatura

Kb. ennyi.

Utólag még picit varrtam rajta, de már sötét volt, és nem tudtam lefotózni. Talán majd a hétvégén.

Szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Már fenn van a blogban, de a kedvedért újra feltettem, mert lehet, hogy nem olvastad végig. :) Bocs, az én hibám,azt hittem egyértelmű lesz. :D

    Az oldalad nagyon klassz! A vázlat szuper!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Máris frissítettem a linkeddel! :)

    VálaszTörlés
  3. Bocs, ha egy kicsit megbántottalak! Nem volt szándékos! Én bénáztam el! :))) Korrigáltam! :)

    VálaszTörlés
  4. Dehogy! Semmi ilyesmi nincs! Köszi a linket! :))

    VálaszTörlés
  5. Great work and I love the blue. Thanks for joining us at OUAS.

    VálaszTörlés
  6. This is beautiful!!LOVE all the lace.Thank so much for sharing your lovely work with us at OUAS!!

    VálaszTörlés
  7. Lovely take on the sketch. The lace and bloom are so pretty. Thank You for sharing with us at OUAS

    VálaszTörlés
  8. Love the simple design and your misting! Thanks for joining in at Once Upon a Sketch :)

    VálaszTörlés
  9. What a lovely colour scheme and lots of textural details! Thanks for playing along at OUAS.

    VálaszTörlés