2012. január 15., vasárnap

Miért is ne?

Ahogy a cím is mondja: Miér ne?
Van egy ilyen füzetem, pont arra tartom, hogy ha eszembe jut valamit alkotni, de nem tartozik sehová, csak úgy maszatolok, azt ebbe teszem.
Nyáron készült a fotó rólam a kertben.
A készítésnél sikerült kiderítenem, hogy a varrógépem simán viszi a chipboard kartont még akkor is, ha előbb több réteg cuccot ragasztottam rá. Ennek fölöttébb örülök egyébként, mert imádok varrni újabban.

Szóval csak úgy tőlem nektek! Meg persze magamnak. :)

ui: Ja, és az előzőt frissítettem, ha valakit érdekelne, nézzetek vissza.
ui2: Ezt meg lecseréltem, mert jó homályos volt. :)

4 megjegyzés:

  1. Ez milyen tuti! Imádom a stílusodat! Ez a kép is nagyon jó.
    A varrógép viszi a chipboardot? Ezt ki kell próbálnom....

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :)
    Nem tudom, más varrógép is viszi-e, az enyém igen. Azért szerintem először óvatosan próbáld ki kézzel hajtva, nehogy összetörd a tűt.

    VálaszTörlés
  3. Zseniális lett! A varrást már nekem is ki kellene próbálni! Szégyen, de még nem vettem elő a gépet. :D

    VálaszTörlés
  4. Maszatolj még máskor is, bátran!!!!! Mert ez nagyon tuti! :)

    VálaszTörlés