2012. január 22., vasárnap

My Girl

Én meg a lányom 2005-ben.
Arra gondoltam, hogy indulok vele egy vázlat kihíváson, de mivel én nem írtam hozzá szöveget, nem indulok mégsem. Valahogy nekem a komment írás nem megy. Ha akármit csinálok sem megy. Ez van..

Így most marad az oldal.



Az egyik előző oldalamnál kérték többen, hogy írjam le részletesen, hogy készült. Nehéz lenne... Ugyanis elkezdem valahogy és jól elrontom, aztán jönnek a tinták meg a festékek és addig kenegetem őket, amíg el nem kezd tetszeni a dolog. Ahol valamit elrontottam, letakarom így vagy úgy. Ennyi a titka az ilyen típusú oldalaimnak. Na meg a varrás. Anélkül az egész nem is ér semmit.

Felhasználtam (a festékeken és tintátok kívül)
Alap papír - GyBogitól kaptam
maradék papírdarabokat,
Tim Holtz Tissue tape szalagjait,
egy indát, amit tegnap ScrapBolt Csaba vágott nekem,
egy építőiparban használatos lazán öntapadós festőszalagot (rácsos),
saját készítésű virágot,
GyBogi horgolt szívecskéjét,
2 db utcán talált műanyag valamit (a kép bal alsó és jobb felső sarkában)
egy gombostűt,
sodrott papírzsinórt (virág körül) és a
Scrap-kreatura egyik próbabáját + betűit.

1 megjegyzés:

  1. Tökéletesen rontod el! Nálam mindegyik nagy kedvenc! Ez a mostani, pedig lenyűgözött! Nagyon jók a színei, és a kép....GYÖNYÖRŰ!

    VálaszTörlés