2012. január 20., péntek

Már megint maszatoltam

Ezt a képet egyszer már feldolgoztam, csak akkor másképp. az egy igazi fotó volt,

...most pedig vászonra nyomtattam ki magunkat ahogy a sínek között garázdálkodunk.
Ezért is a cím: Út a pokolba. Mert ugye soha nem tudni... bár itt nem igazán járt vonat. :)

Nagyon nincs mit írni róla, összekentem egy lapot, maszkoltam először, aztán meg addig tintáztam meg festékeztem, amíg nem tetszett az eredmény. Középen a fotó alatt van egy szintén betintázott öreg könyvlap. A fehér csipkét egy tortapapír széléről vadásztam le. Kb. ennyi. :) A varrás pedig a lehetőségek kihasználása, az előző oldal hátuljára került ugyanis ez a lap a maszatolós füzetkébe.
Most már csak meg kéne találnom az előzőleg elkészített oldalakat, mert azokat meg valahol elszórtam. Nem csoda ebben a kupiban, ami itt van. :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése