2012. január 28., szombat

2012 Naplóm alapja

Hát ebbe is belevágtunk. Igaz, hogy még a tavalyi sincs készen, az utolsó három hónapból rendes hiányaim vannak, de majd azt is szépen sorjában.
Most nézzük, hogy fog kinézni az idei naplóm.
Az alap 4 db szalagos irományfedél. Ezt minden papírboltban lehet kapni.



Kivettem a szalagokat, és kis távolságba helyeztem a két oldalt egymástól.

5 cm széles ragtapaszt használtam a rögzítéshez. Már amíg volt belőle. Ezt még a 6 évvel ezelőtti lábtörésemkor sikerült beszereznem, és maradt amennyi maradt. Mindegy. :) 

Miután mind a négyet megragasztottam (körbe, mindkét oldalon), egy stabilan ide-oda hajtható szakadásmentes rögzítést kaptam. Most kettesével tettem őket egymás mellé picurkát nagyobb távolságba egymástól, mint az előbb.
Itt is megragasztottam őket, de most csak a belső oldalon, különben nem lehetne őket kinyitni. (naná, hogy belefutottam és le kellett szednem először. :DD)
Itt már nem fotóztam tovább, de egyszerű. Most két 4 lapos darabom volt, azokat is egymás mellé tettem, és belül leragasztottam. 
Ezzel kész a rögzítés. Jöhet a borító, meg a megtöltés. :)

Ld. következő bejegyzésben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése