2012. január 28., szombat

Napló borítója

Akkor nézzük, hogy borítottam be a naplót. Az alapot az előző bejegyzésben mutattam, tehát látható, hogy most A/4-es méretű (azaz picurkát nagyobb) lett a naplócskám. Idén csak 1-1 oldalt teszek bele minden hónapban, és igyekszem ahhoz ragaszkodni, amit elterveztem, konkrétan, hogy egy fenékkel legalább két lovat szeretnék megülni, és minden oldalamat egy másik kihívásra is benevezni. Mert ez engem motivál! :)

Az eredeti kihívás 2012 - Éves album együtt c. közös blogunkban GyBogi - Rózsa köre volt.
Amit ő művelt, az valami fenomenális szerintem.
A feladat pedig: 
- Évszám
- Újrahasznosított elem az oldalon

Az én nyelvemre lefordítva totálisan nekem írta a lányzó, mit gondoltok? :DD

A másik ló pedig: UHK Gallery - inspiracje blog naptár kihívása. Hogy más is indulhat-e, vagy csak lengyelek, az kérdés, de mivel ott van angolul is, gondoltam, mi bajom lehet. 

Felhasználva:
- Fehér hullámkarton
- TH tissue tape
- Anyu horgolt szegélye
- A Tesco-s öntapadós plüss-számok ronda rózsaszínből kissé megszelidítve
- Órás chipboard (Scrap-Kreatura)
- Csirkeháló 15*15 (Scrap-Kreatura)
- Virág és próbaba (nem tudom a márkáját)
- Művirág a kínaitól, + egy Sizzixelt spirálos virág meg inda
- Kis madárka amit Orsitól kaptam
- Maradék papírfecnik
- Sok tinta meg festék meg struktúrpaszta

És a kis bigyóim innen-onnan (talált tárgyak osztálya :DD) Konkrétan:
- Fogaskerék egy kifogyott hibajavítóból
- Ezüst színű táblicska - valaki elhagyta a táskájáról
- Gemkapocs
- Fém bizgentyű - valaminek a kitámasztója (órán)
- Képakasztó
- Elektronikai cucc zsinórjának a végéről kis fém bigyók (nem tudom mi az)
- A virág mögött egy zöld lyukacsos fém bigyó (megint nem tudom mi)

Na jó, azt hiszem, minden megvolt. :))

7 megjegyzés:

  1. de jóóóóóóóóóóóóóó! és örülök, hogy tetszett a kiírás! :) és igen igazad van, ez neked lett kiírva! és hajrá a naptár kihíváson is!

    VálaszTörlés
  2. Imádom! Nagyon jó lett azzal sok-sok bigyóval. Tuti neked írta ki Rózsa a feladatot! :DDDD
    Megyek, és meglesem azt a lengyel oldalt! :)

    VálaszTörlés
  3. Minden kis mütyűr tökéletes helyet talált a borítódon (A forrasztott kis huzalpár az valami csúcs!) Nagyon szemrevaló!

    VálaszTörlés
  4. Gorgeous calendar in retro style, I love it!

    thank you so much for playing along at UHK Gallery :***

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszi mindenkinek! Élveztem minden pillanatát!

    Thank you, I am so happy, I can play with you!! :)

    VálaszTörlés
  6. I love these colours and corrugated cardboard! Nice work;)

    VálaszTörlés