2011. szeptember 11., vasárnap

Augusztusi első

Még nem a feladatos oldal, de a fotók már ki vannak nyomtatva, úgyhogy hamarosan a többi is várhatóan meglesz.

Egy újabb városi geotúra egy újabb recycled-stílusú oldalon. A zsinagógánál és a gettó helyén jártunk. Őszintén szólva bennem inkább rémületet kelt a környék. Nem tudom megmagyarázni. Voltak képek is, aztán jött az a bizonyos adatvesztés augusztus vége felé és sikerült elszórnom a legjobb fotókat. Így inkább csak azt használtam fel, amikor hosszas keresgélés után végre meglett a jelszó, illetve egy másik fotót, ahol Ló Piroska bebújik a hátizsákba, mert ő is megrémült.

Felhasználtam:
  • Basicgrey papír - tegnap vettem a klubban. 
  • Papi ki akart dobni egy rossz egeret, de előbb apró darabokra szedtük, hogy megnézzük, mi van benne. :D Egy óra-rugó szerű bigyót találtunk, amit a papírra tettem, néhány helyre, és átfújkáltam misttel. Egy őszi színekben pompázó négy darabos készletem van, de nem sokára el fog fogyni szerencsére, mert nem szeretem. De a végére lehet, hogy mégis megbarátkozom majd velük. :D
  • Pecsételtem még csúszásgátló gumival (kör alakú rácsos izé) meg egy ceruza végére húzott pici gumi bigyóval is, amit találtam az utcán. :P Az a kis fogaskerék szerű izé az. 
  • Elmaradhatatlan TH tissue tape meg egy darabka maradék Sassafrass szegély.
  • Középen a rácsos csík valami szigetelő háló darabkája, annak a bal szélén pedig egy laposra kalapált söröskupak, amibe beleragasztottam a nyeremény órás chipboard egyik fogaskerekét.
  • A képek körül az az ív is ebből a készletből lett kivágva.
  • A felső kép jobb oldalán a kis virág pedig szintén egy scrap-kreatura chipboard része.
Kb. ennyi most.

5 megjegyzés:

  1. Jaj csaj, nagyon megy neked ez az art stílus!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett! Bennem is hasonló érzéseket vált ki a hely! Ebben nem vagy egyedül!

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom hogy az oldalaidat imádom jobban, vagy a stílust ahogy leírod mit használtál fel....... tény hogy a kettő olyan tökéletes kombinációt alkot, hogy az verhetetlen :-)))

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikusan tetszik, szuper oldal!

    VálaszTörlés
  5. Andi, neked kell küldeni a chipboardos alkotásokat? ;))
    Era, akkor nem vagyok egyedül. Valahogy nyomasztott az egész. Nem szeretek arra járni.
    Silver, nem bírok a véremmel! Tudod, hogy van ez... "kukázom" és még dicsexem is vele. :DD
    Köszönöm Kriszta!

    VálaszTörlés