2011. szeptember 22., csütörtök

Ámító-gép...

Fogalmam nincs, mi történik az utóbbi két hétben. Nagyon sokszor előfordul, hogy szeretnék kommentet hagyni valaki blogjában, de ahogy rákattintok a megjegyzéses linkre, azonnal kifagy a gépem, van, hogy újra is kell indítanom az egészet. Ehhez képest bejegyzést írni tudok.
Számomra ez teljesen érthetetlen dolog. Mindenesetre szeretnék itt üzenni mindenkinek, hogy olvasok mindenkit, és nagyon tetszenek a munkáitok. Era kisfiaitól el vagyok ájulva, ahogy sütnek, de ha megfeszülök, se tudom ott leírni. Remélem, hogy hamar megoldódik ez az áldatlan állapot, mert engem borzasztóan zavar. :((

7 megjegyzés:

  1. De ugye, minket nem alkotókat is szeretsz még?

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, mi ez?! Örülök, hogy odavagy a fiúktól! :) Segítenek amiben tudnak, meg amiben nem! De legalább szeretnek takarítani, úgyhogy éljen a gyerekmunka! :))))

    VálaszTörlés
  3. Na nézzük, nálam sikerül-e...
    Béb, naná, hogy persze! Olvaslak téged is, csak nem írok. Ne haragudj rám ezért, valahogy túl sok felé koncentrálok egyszerre. :(

    Era, megint így jártam nálad. :(

    VálaszTörlés
  4. Hihetetlen... ha itt megy, máshol miért nem????

    VálaszTörlés
  5. Én az olvasással is el vagyok maradva. A kommenteléssel meg pláne. Pedig az én gépem nem vacakol. Viszont legalább szabin voltunk.

    VálaszTörlés
  6. Nálam is csinál ilyet a rendszer....:-((
    De aztán gondol egyet,és minden oké..
    Reméljük,ez nálad is így lesz
    Nagyon szépek a munkáid...én sosem leszek képes ilyeneket alkotni,sajnos....

    VálaszTörlés
  7. Most éppen ott tartunk, hogy ahol ugyanolyan háttér van, az kiüti az internetemet. Mindkét gépünkön!!

    VálaszTörlés