2011. szeptember 11., vasárnap

Maszatolás

Ezt pénteken készítettem hirtelen ötlettől vezérelve.
Misteltem, festettem, egy darab legóval pecsételtem, felhasználtam pár guberált cuccot, patentot, sörösdoboz nyitókát  és tépett szalagdarabokat. A fotót csiszoltam és kicsit tintáztam, mert eléggé rózsaszín lett a csiszolástól. Egyébként én fotóztam a városban ezt a virágboltot, mert tetszett.





Néhány A/5 méretű chipboard kartont elvittem kilyukasztani, és amikor kedvem van csak úgy "művészkedni", ezeken teszem. Ha mind betelt, majd tetetek rá egy spirált. :)

3 megjegyzés:

  1. Aztaaaa, de jó ez is! Milyen jó ötlet ez az előre kilyukasztás, lehet hogy ellopom. :o)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ötlet!!!!! Bámulatos a maszatolásod!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Próbálkozásnak nevezném, egyelőre kissé elnyomja a képet a körítés, de majd talán a következő jobban fog tetszeni nekem is. :)
    Kriszta, a lyukasztás egy kis hisztibe került, és nem én hisztiztem, hanem a fiúka a copy-ban, pedig más sem hajtogattam neki, hogy ne tegye még rá a spirált, mert nem tudok tőle dolgozni, mégis rátette. Na de én leszedettem vele, és ez nagyon nem tetszett neki. ÍJ...

    VálaszTörlés