2011. szeptember 6., kedd

Szép templomok Kőbányán

Elhatároztam, hogy ha geocaching oldalt készítek, belinkelem az adott célpontot, hátha mást is érdekel rajtunk kívül. :)

Szép templomok Kőbányán
Ismét egy városi virtuális multiláda. A nagy hőségben másra sajnos nem nagyon telt tőlünk. Nem bírjuk a meleget egy cseppet sem. Na de majd ősszel! :)

Ez az utolsó júliusi oldalam. Csak most, hogy lefotóztam, vettem észre, hogy elbarkácsoltam a dátumot, de majd rendbe hozom. Itt pedig jó lesz így is, úgyis alig látszik. Persze most, hogy leírtam, már mindenki azt nézi. :DD
Észrevettem, hogy erre a hónapra egy kivétellel csak barna oldalakat készítettem. Igyekszem figyelni rá, hogy a sokkal vidámabb augusztus majd színesebb legyen. Bár őszintén szólva nekem most ez a kedvenc színem.

Egy hű-ha-tudnám-milyen-gyártó szépséges papírt használtam hozzá némi maradékkal meg az elmaradhatatlan TH tissue szalagokkal díszítve. Ott lent jobb oldalon egy arany színű kontúrmatrica egy valahol guberált fém nemtudommi meg egy mmiltonkapocs figyel. Még a betűk (basicgrey) és talán más nincs is rajta.

Ja, dehogy nincs! Papi és Doktor Táltos Bonifác (ejtsd: Doki) a napi geoLÓgusunk kukkolnak befelé a Szent László templom ajtaján, na meg a régi zsinagóga. A többi fotót sajnos sikerült kidobni az ablakon egy félresikerült gép telepítés során. Így jártam. Majd egyszer újra végigjárjuk az egészet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése