2011. január 30., vasárnap

Prága project

Újraindítottam a Prága projectet. Április elején újra Csehországba megyünk, addig nem ártana befejezni a tavalyi albumot.
Kissé görcsöltem ezen az oldalon, mert nem akart összeállni sehogy sem. A Creative Scrappers #140 sablonja alapján próbáltam dolgozni. Ezzel akár nyerni is lehet. :)

Íme a vázlat:





Ez pedig a kész oldal. A szállásunk és környéke a téma. Háttérnek egy öreg papírt választottam, Basicgrey, de nem tudom, milyenkollekció. A fehér fotó-hátteret Málna csodálatos domborítójával készítettem, aztán kicsit megtintáztam a domborított felét, hogy jobban látható legyen. A szalag kivágásból leesett maradékokból lett. Címnek betűmatricát ragasztottam fel.
Ezen kívül mást nem is használtam, csak a Prágai relikviáinkat.

A kép nem lett valami hűha... Kásás is, meg a színek is el vannak mászva. Majd ha valamelyik nap sikerül hazaérnem világosban, akkor cserélem.
02.06 - Cseréltem. :)

2 megjegyzés:

  1. Ha megint mentek, akkor tényleg jó lesz befejezni a tavalyi albumot. Ha te nekiállsz, akkor az menni is fog. Főleg, hogy mostanában igen csak belejöttél az alkotásba. Csak győzök nézelődni. :)

    VálaszTörlés