2011. január 24., hétfő

Anita 22

A naplóm következő lapja. Január legnagyobb családi eseménye a lányom születésnapja. Ez semmiképpen sem maradhat ki egy ilyen albumból.



Találtam egy címkét, amin 1889 január 14-i dátum volt. Amíg át nem írtam 1989. január 17-re. :) Egészen eredeti hatása lett. Ebben az albumban ez a második ilyen pont-jól-jött-százéves címke.
A papír K&Company, a kerítés chipboard a Scrap Krea-Túrától való. A kék virágot egy kínai boltban dobták utánam. Még jó, hogy nem fizettek, hogy hozzam el. :DD A milton kapocs a közepén még az anyák napi készlet maradéka. A papírcsipkét Annánál lyukasztgattam, a bélyegeket pedig Totyinak köszönhetem. És persze a kedvenc posta-pecsétem. Hogy ki ne maradjon. :)

8 megjegyzés:

  1. Bogi! Kitehetem ezt is a blogomba, mint januári oldalt? Mert az enyém is készül, mármint a másik :) És akkor ezek is lehetnek egy kupacban :)

    Egyébként nagyon tetszik! Még jó, hogy utánad dobták azt a kék virágot, mert nagyon szép ;-)
    Az egész oldal olyan bájos!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik!!! Mindenestül!!!

    VálaszTörlés
  3. István, ki az a cicus? ;)

    Amúgy nagyon klassz lett ez is. :) Az ötleteid pedig megint lenyűgöztek. :)

    VálaszTörlés
  4. Én vagyok a cicus. :D
    Köszönöm mindenkinek! Őszintén szólva ez most nekem is nagyon tetszik. Sőt, Anitának is!! :)

    VálaszTörlés
  5. Költői volt a kérdésem. Sejtettem, hogy csak te lehetsz. :)

    VálaszTörlés