2011. január 10., hétfő

Napló 2. oldal


Elvileg a januári oldal lett volna, amivel előrejelzem, hogy mit szeretnék elérni az elkövetkezendő időszakban.
Én nem egy friss, hanem egy 4-5 évvel ezelőtti fotóval indítottam. Akkor még aktívan túráztunk, és sokkal tudatosabban éltem. Azóta sajnos sok minden történt, ami visszarántott. Kevés mozgás, össze-vissza étkezés, egészségügyi gondok... Nos, ez jellemezte az elmúlt 2-3 évet.
Szeretnék újra visszarázódni a régi kerékvágásba, ha nem is olyan intenzitással, de mindenképp aktívabban, tudatosabban és főleg türelmesebben élni. 

Nagy tervek, és nagyon kíváncsi vagyok, mennyit sikerül belőle megvalósítani.

Az oldalról: Rondán írok, ismét bebizonyítottam magamnak. Na nem baj, ebben is próbálok fejlődni, talán majd a következő oldalakon lemérhető lesz a változás ebben is. :)




1. Keress egy olyan január eleji, december végi képet, ami úgy érzed, jellemezni fogja az elkövetkezendő időszakodat. (kissé régebbire sikerült)
2. Legyen rajta fehér, ami a telet szimbolizálja, habár most egész tavaszi az idő pár napja :) (OK)
3. És legyen valami kockás. :) (OK)

Ez teljesítve nagyjából. :)
Felhasználtam:
Papír: Lidl
Alátét és kártya: Basicgrey
Műanyag gombok, figurák: Krea-Tipp
+ még egy apró cimkelyukasztó selejtje negatívja. :)

3 megjegyzés:

  1. Látszik, hogy fáradok. Se a kézírásod nem vettem észre se a negatívot, pedig itt szuggerálom már 20 perce :D Aztán kiderült, hogy a kézírásod bélyegzőnek néztem, a negatívról meg simán azt hittem, hogy lyuggatott kommentcimkék a fehér papíron. Vakegér :(
    Szerintem szuper lett, és nagyon klasszak a céljaid. Kívánom, hogy idén sokat süssön a nap, és lehessen túrázni!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem szuper lett! Nagyon nagyon teszik! És igen ilyesmire gondoltam a képpel kapocslatban! :)

    VálaszTörlés