2011. január 1., szombat

Boldog Új Évet!

2011 január 1. van. Boldog új évet kívánok mindenkinek!
Mutatok egy képet a tegnapi emelkedett hangulatból.
Bizony, Dr. Kerge Marcell adott a Szilveszternek! :)

Most pedig a ma borítót kapott téli harmónikám. Elvileg ebbe belülre lehet fotókat is tenni, majd nyomtatok is a napokban készített féli fotókból. De ezek majd csak úgy fognak látszani, ha a házikós lapokat kiemeljük a hóból, és szétnyitjuk őket. Addig is asztal vagy polc dísze lehet az albumka.
Több fotót a Picasán találhattok.

Sapimanó indított egy albumkészítő össznépi alkotást, aminek mindjárt a borítónál sikerült megszegni a szabályait. :) Már ami a max. 3 színt illeti. Ugyanis találtam ezt az éppen 100 éves almanachról készült címkét, amit muszáj volt felhasználnom hozzá. Onnan látszik, hogy az enyém, hogy képtelen voltam egyenesen felragasztani... jellemző. Lassan már a védjegyemmé válik a dolog, és engem zavar a legjobban... Hemm...

11 megjegyzés:

  1. Aztaaa!!! Azzal a harmonikával én is szemeztem, de aztán túl melósnak bizonyult. Nagyon klassz lett! Kerge Marcellnek egészségére! Most én is a borítómon ügyködöm. Hááát a három szín Nekem is igen nehezemre esett és nincs itthon lilám :D Egyenesen ragasztani én sem tudok, úgyhogy direkt ferdére tervezek mindent. Abból nagy gáz nem lehet :D (és tök klassz lett a tied!)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem szuper lett! A három szín, meg legyen a piros és árnyalatai, a sárga, meg a talán barna :DDD
    Puszi, szuper lett! Majd gyűjtöm őket össze egy nagy posztba :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog új évet Boginak és családjának :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm. Marci is köszöni! Nagy kókler. :DD
    Macs, nektek is!

    VálaszTörlés
  5. Bogikám, nekem ferdén is tetszik! :) és a házacskák is!!!

    Nagyon boldog új évet kívánok neked!!!!

    VálaszTörlés
  6. Boldog új évet Marcinak is! A mieink is buliztak, majd mutatok képeket, illetve oldalakat.
    A harmonikád szuper lett. A házakat te színezted?
    Én is jelentkeztem Sapimanóhoz, de még nem álltam neki az albumomnak. A tied viszont nagyon klassz. :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm Nektek is! :)
    Kíváncsi vagyok a mackóbulira! :) Én színeztem a házikókat az X-Faktor döntője alatt. Kész is lettek a végére. :)

    VálaszTörlés
  8. Nem semmi csaj vagy! Nagyon szépek a házikóid. :)
    Elkészültem már az oldalammal a macibuliról, igyekszem feltölteni.

    VálaszTörlés
  9. Neked is boldog új évet!
    A házikók meg tényleg szuperek lettek! :) Tetszenek ám nekem is.

    VálaszTörlés
  10. Köszi! Pontosítok, én színeztem őket, de nem én rajzoltam ám! :)) A netről nyomtattam színezni való képeket, és éppen ezt is tettem velük. :)

    VálaszTörlés
  11. A színezés sem egyszerű feladat. Az pedig nagyon jó ötlet volt, hogy begyűjtötted ezeket a rajzokat. :)
    Van már bulizós oldal feltöltve a Macikról.

    VálaszTörlés