2011. február 6., vasárnap

Téli Mátra

Ez egy teljesítménytúra neve, ahol minden évben januárban jelenésünk van. Segítünk kitűzőt készíteni Gyuriéknak, és olykor-olykor túrázunk is kicsikét.
Idén feltett szándékunk volt, hogy  "fogadalmunknak" megfelelően elindulunk a teljesítménytúrán, ami végül azért esett kútba, mert egyrészt nagyon későn indultunk hozzá, másrészt pedig hatalmas tömeg volt. Ezért végül magántúrába kezdtünk. Két geoládát kerestünk meg. Egy virtuálisat Sástónál, és egy hagyományosat a Kozmáry kilátónál. Lócika is velünk jött a frissen horgolt sapijában. :DD






Ebből az alkalomból készült ez az oldal a naplómba. A vázlat a scrap.hu februári vázlatkihívásának sablonja, amit ezúttal DAnett választott. Az oldal megfelel a Yabo lányok ma lejárós "Valami hideg" kihívásának is. A második oldal, amivel nevezek ide. Igazából van még egy harmadik témám is, de azt nem valószínű, hogy képes leszek még ma összerakni. Pedig... szuper jó téma... Meglepi, még fogjátok látni!!! ;)


A háttérpapír Rayher, a kép mögötti pedig BG-Lily-Kate. 
A sárga szegélyeket valaminek a csomagolásából készítettem, sima kerek lyukasztó kombóval lyukasztgattam ki kézzel. Ezért ilyen szabálytalan az egész. A végén pedig körömollóval fodrosra vágtam. A kitűzőt én készítettem, és naná, hogy a legnagyobb távosból csentem el egyet. :DDD A háttéren maszkoltam egy régi újságból megmaradt sablonnal. A kis fenyőfa sort pedig egy szegély-lyukasztóval készítettem, amin csupa lengyel felirat volt, amikor vettem a Pantonnál. Craft márka ha jól sejtem. :)

8 megjegyzés:

  1. Szuper lett Bogi!! Csak ámulok és bámulok, hogy mennyire kreatív vagy! Egyszerűen tökéletes a "szegéllyukasztásos" technikád! Nagyon hangulatos az egész :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Anett! Jaj, azt még hozzáírom, hogy Te vagy a scrap.hu kihívás anyukája ebben a hónapban. :)

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen nem tudok betelni ezzel a képpel! Annyira jó lett....!!!! Áááá ezt már nem tudom fokozni! IMÁDOM!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon tetszik! Ki is tettem a blogba a plusz oldalakhoz :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen!! Őszintén szólva ez most nekem is nagyon tetszik. :)
    Ééééés... már készen is van a február eleji. Mindjárt töltöm is felfelé. :)

    VálaszTörlés
  6. Húúú, Bogi!!! Nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűséges, a technikád pedig kiváló! Lócika pedig biztosan nagyon jól érezte magát az új sapijában. :)

    VálaszTörlés