2011. január 12., szerda

Home, sweet home

Nagyon de nagyon régen digiztem. Most is csak azért, mert véletlenül nyertem egy készletet. :)
Sabee blogján kellett egy hozzászólást hagyni a készleteinek boltba kerülése alkalmából. Engem sikerült kisorsolnia.

Nagyon tetszik nekem ez a készlet, de sokáig nem tudtam nekilátni.
Annál a háznál jártunk a minap, ahol születésemtől 14 éves koromig laktunk. Nagyon megváltozott azóta, de sajnos régi fotót nem találtam a családi archivumban. Így a jelen állapotát örökítettem meg.


4 megjegyzés:

  1. Nem tudom milyen volt régen, de szép kis villának tűnik most...

    VálaszTörlés
  2. Igen, szépen fel van újítva. Annak idején egy száz éves lerobbant villa volt salétromos falakkal és mindenféle komfort nélkül, amiben béreltünk egy szoba-konyhát.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett ez az oldal, de én nagyon szeretem, ha hagymázol. Olyan jó érzéked van hozzá. Persze a digihez is. :)

    VálaszTörlés
  4. És mennyivel jobban esik a hagyma. :) Viszont illett elhasználni a nyereményt.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés