2010. augusztus 2., hétfő

Csehország

Haladgatok az albummal. Még félig sincs, de már olyan súlya van... nem tudom, hogy fogom ezt mutogatni. :) Lehet, hogy megmarad itthoni használatra ha így folytatom.

Mutatom az eddig elkészülteket. Mindet meg lehet nézni egyben a Picasámon. Úgy talán egyszerűbb. De azért ide is beszúrom őket. :)

Egyelőre ennyi a borító. Bevontam és kész. Majd egyszer csak ki is lesz díszítve. :)

Itt a hátteret voltam kénytelen megváltoztatni az eredetihez képest, mert az úgy volt odafestve a kiszanált lapra. A színét leszámítva teljesen ugyanolyan lett. Az egyetlen változás a fülön feliratozott dátum. Az albumban csak azokon a füleken van felirat, ahol új nap kezdődik.
Az első oldalt nem tudtam átmenteni egyáltalán, viszont talán így még jobb is lett. A hátteret fehérrel bevontam, pecsételtem rá, hogy ne legyen olyan túl vad fehér, és a színes "országformákat" térképpel helyettesítettem. A második oldalt szinte teljes egészében sikerült átmentenem.



Mindössze hosszában kellett kicsit megnyújtani a hátteret. Az elsőnél így jött létre a Cseh-Morva felföld cím, a másodikon pedig megoldottam azzal, hogy az eredeti háttér alól kilógó nyers lapot öregítettem.

Az első lapot egyben átmentettem, és fent kiegészítettem a centivel. A második lap új készítésű, ez még nem volt kész az előző verzióban. Saját sablonokat használtam, büszke is vagyok rájuk cefetül. :) A lámpaoszlopot én vágtam ki műanyag spirálozó fóliából, és körbetintáztam. A többi sablont pedig Papi vagdosta ki nekem kemény munkával ugyanolyan fóliából. A mintákat netről nyomtattuk. Csak félve merem írni, mert kemény pénzért lehet ilyet kapni egyébként.......

Az első lapot teljesen újra kellett csinálni. A háttér nem volt átmenthető, így egy (egyébként  áru-csomagolásra volt kitéve egy boltban) vékony mintás selyempapírt dolgoztam fel a háttérre, felül pedig egy scrapbook papír maradékát használtam. Szerintem jobb lett az eredeti verziónál.
A második oldalt textilre nyomtattam, a kiegészítőket pedig erre ragasztottam és tűztem fel. A háttér szintén egy ősrégi vékony mintás selyempapír. Nem gondoltam, hogy még valaha fel fogom használni. :)

Innen már új lapok vannak. Az első a nap átfogó térképe, jó sok mintalyukasztós szegélyt használtam hozzá. Van belőle dögivel, folyton ezzel szórakozom a klubnapokon. :) Minden lyukasztót ki kell próbálnom. Tiszta mániás vagyok már. :)
A második lap egy Rayheres scrapbook papír mindenféle szegélycsíkokkal, na és most a másik mániám, a pecsétek... Imádom ezeket is. Viva márkájú pecsét egyébként.


Itt most megint van egy átmentett oldal. Alul kapott egy szegélyt és kész. Más változtatás nincs rajta.
A második új, Basic Grey  Orgins papírt használtam. Különlegessége, hogy a Pysolec feliratot hímeztem egy  lyukacsos hímzőlapra, amit fillérekért vettem a Hobby Művészben. Aztán kivágtam és felragasztottam. A papírból kivágott részletet fekete filctollal körbe szegélyeztem és egy poháralátétre ragasztottam fel.

Ez meg a legújabb. Semmi extra, de nekem tetszik. :)

Jó hosszúra sikeredett, de legalább most megmutattam, hogy állok. :DD

6 megjegyzés:

  1. Emberem hosszú percek óta azt hallgatja, hogy "hűűűű, wow, aztaaa, de jóóóó, milyen szép, micsoda ötlet, ilyen nekem is kell, ezt én is kipróbálom..." és variálom is! azt hiszem unja, és határozottan kijelentette, hogy Ő ilyeneket soha nem fog vagdosni, ne is álmodjak róla.
    Legalább egyszer hozd el megmutatni (amikor én is ott vagyok :D)
    Nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon vagány! (Én még mindig sehogy sem állok az esküvőiekkel...)

    VálaszTörlés
  3. Én a Macikkal vagyok itthon. Ők sem vagdosnának, de talán Apcika igen. Amúgy nagyon tetszik és szeretnék ott lenni, mikor behozod megmutatni. :)

    VálaszTörlés
  4. Mi az, hogy semmi extra... tök jó az egész könyvecske. nagyon szép emlék lesz ez, mégha nem is hordozható egy darab. :)

    VálaszTörlés
  5. Orsi, ha a sablonokra gondol, azt meg tudom érteni. :) Az én Papimnak "rovott múltja" van, ahogy ő mondja, és ez azt jelenti, hogy szobafestőként nem egyszer vágott ki sablonokat, ha nem is ilyen aprólékosat. :) Magától ajánlotta fel a vagdosást.

    Béb, köszi! Itthon vagy még? Nem is értem az egész szitut. Miért kellett hazajönni? Nem akarsz írni egy mailt?

    Évi, Apcikáról simán elképzelem. :) Papi azt mondta, hogy szimpatikus neki, mert van valami a szemében, amitől olyan "mi fajtánk"-nak látszik. :)

    Andi, azt a semmi extrát az utolsó lapra akartam írni. Úgy értem, hogy nem nyílik, nem lehet semmit sehonnan kihúzni, csak úgy sima oldalak, de ettől még én is nagyon szeretem, és tetszik is az egész.

    Köszi mindenkinek.

    VálaszTörlés
  6. Így már mindent értek :D Emberem kőműves, hozzá van szokva, hogy mindent a kis kacsója alá adnak. Nem egy pepecselős típus...bár burkolni szeret az meg az. Na, majd egyszer befogom. Felajánlani biztos nem fogja :DDD
    Nem tudom a napközibe hogyan jössz, de úgy néz ki, hogy pénteken este el leszek engedve.

    VálaszTörlés