2010. augusztus 8., vasárnap

Adott fotó játék

Hű, képzeljétek, az én fotómat sorsolta ki Évi (Secima) ebben a játékban!
Köszönöm szépen mindenkinek a szebbnél szebb műveket!

Katt ide a részletekért!

Az első lapot Gerberától kaptam. Szerintem csúcs jó lett! Olyan időutazásos feelingem van tőle. Imádom! :)


És itt van az újabb mű, Secimától. Egy másik utazás. Ezt is imádom!!!

Nem különben Detti oldalát. Nem is tudom, melyik tetszik a legjobban. Mind kedvenc egytől egyig! 

Ma pedig megszületett a legújabb oldal Fahéjasalmától. Ez is nagyon tetszik!!!



És íme az ötödik! Eagleszem munkája. Bár a dátum nem stimmel, teljesen jó így, mert legalább azt sugallja, hogy nem is híztam elefánt méretűre azóta. :DD Pedig... Szóval külön jó.
És nagyon elkapta az ízlésemet ezekkel a színekkel és hozzávalókkal. Köszönöm szépen! :)



Andi (Kisnyúl) is készített egy oldalt nekem. Ebben az tetszik különösen, hogy kilógunk a keretből. Ehhez elég jelentős plasztikázás szükségeltetett, amiről tudom, hogy jó nagy meló. És külön értékelem azt is, hogy utánanézett szobornak, hogy hol van és miért éppen ott. Amit én is most tudtam meg, igazából a francia nagykövetség előtt állunk mi kettecskén. :)

Egy  újabb képet kaptam, ezúttal Orsitól. Ez is csodás lett! Itt nagyon tetszik a szín. Mindig zöldmániás voltam, most pedig még a pöttyös is kezd ehhez felzárkózni. Nagyon tetszenek az újságpapír hatású részletek, (itt a kör) és az egész oldal egysége. Nagyon köszönöm!

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszenek az oldalak. Remélem sikerül belőlük majd egy minialbumot összehozni. :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik az oldalam. Csak egy készlettel dolgoztam, mert meseszép. A fotót egy csomóféleképpen retusáltam, aztán maradt ilyen, belefestettelek a könyvbe! :)

    VálaszTörlés
  3. Zseniális mind! Én is jövök majd, de töredelmesen bevallom, hogy még mindig van mit elrámolni a bőröndből... de ötleteim vannak! Méghozzá rengeteg :D

    VálaszTörlés