2010. augusztus 17., kedd

Újabb kihívás

Egy újabb pontgyűjtő kihívásra jelentkeztem ezzel az oldallal. A sablon adott volt, csak az elkészítés volt a feladat. Szerintem nem is lett rossz. :)

A képen a lányom van 6 éves korában. Ahogy a komment is írja, Pécsett nyaraltunk. Közvetlen "AZ" előtt a nyaralás előtt történt.... Na jó, ezt elég, ha én értem. :)

A papírt kimondottan egy kiskori Anita fotóhoz vásároltam nem is olyan régen. És lám, mennyire jó ehhez a témához. A virágokat még régebben vettem a Kreativ-Hobby akciós részlegében, de eddig nem tudtam sehová felhasználni őket. Így most eléggé örülök, hogy végre ez is sikerült.

A virágok alatti pecsét érdekes. Az Aldiban vettem kemény 250 Ft-ért egy 96 db-os csúszásgátló készletet. Filclapok és rácsos mintás gumilapok vannak benne öntapadós cimkével. No meg a lényeg... öntapadós "vízcseppek". Vagyis én annak látom, és annak is használom őket scrapbook-nál. :D Nem pedig ütközőnek, amire kitalálták. Nos, a rácsos gumilapot sem erre fejlesztették ki. Felragasztottam egy dugóra egyet, és kész a pecsét. Ha valaki szeretne, van még belőle egy rakat, szívesen adok. :)

A teatasak kiállításról újabb képeket töltöttem fel. (a legvégére)

6 megjegyzés:

  1. Bogi az igazi KREATÍV! imádom az ötleteid! ja, és naná, hogy kell :D
    Az oldal meg nemhogy nem rossz, hanem szuper!

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem a fotókat a teatasak kiállításról, ha már eredetiben nem láttam ilyet. Nagyon érdekes.
    Látom jól éreztétek magatokat és sok szép munka is akadt.
    Gratulálok a vendégkönyvhöz!

    VálaszTörlés
  3. Na, újra.
    Ez igazán tetszik nekem. :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon kreatív vagy. Már megint micsoda ötletek! Nagyon tetszik az oldalad.

    VálaszTörlés
  5. Annyira szép ez az oldal. Imádom a szinvilágát (és irigykedek a papír miatt...énisakarokilyet :D) és a kiegészítőidet is.

    VálaszTörlés