2010. július 28., szerda

Életjel

Szorgalmasan dolgozom a tavaszi Csehország-albumomon. Régebben mutattam pár oldalt, de mivel nem tudtam összefűzni őket, és ráadásul vetemedtek is, úgy döntöttem, hogy átdolgozom őket egy normális albumba.
Évekkel ezelőtt egy lomtalanítás alkalmával találtam itt a sarkon egy előrendező mappát. Hazahoztam, mert tudom, hogy aranyárban kapható, ha éppen kapható, majd jó lesz az irodában. Aztán nem ott lett jó. Áthúztam az elejét a Gerberával elfelezett papírtextillel. Cipőkanál kellett hozzá, de ráment. :) A háta még nincs készen. Az oldalakat pedig dolgozgatom által.
Ez most nem egy fényképes bejegyzés, majd ha valamikor világosban itthon leszek, fotózok belőle és meg is mutatom.
De legalább meg akartam mutatni, hogy létezem még. :D:D

6 megjegyzés:

  1. cipőkanál, ez jó. :) Aztán legközelebb képet is kérünk! További szép napokat!

    VálaszTörlés
  2. :) teljesen átérzem a helyzeted. Nálam is félkészen hever a Prága album, és bár szívemnek-lelkemnek kedves..de sajnos időhiány miatt mindig ő áll a sor végén :) De majd.... Nagyon várom a Te albumodat is!! Igazán kíváncsivá tettél a "cipőkanál" borítóval :D

    VálaszTörlés
  3. nagyon-nagyon kíváncsivá tettél... főleg a cipőkanalad csigázott fel, de az oldalaid is alíg várom.. hiányzanak :D

    VálaszTörlés
  4. Jó hallani, hogy dolgozol, nem tüntél el teljesen. Várjuk az új albumodat.

    VálaszTörlés
  5. Biztos megint remekmű van készülőben :D! Kíváncsian várom, hogy megmutasd!!! Nem tudom mikor tudunk majd találkozni, mert nekem a napközi anyagilag nem fér bele, a klub meg délután lesz és a lányokat nem nagyon vinném magammal, mert akkor csak rájuk tudok figyelni, bár még fűzöm Apukát...

    VálaszTörlés