2010. augusztus 14., szombat

Sűrű hét volt

Ez most tényleg sűrű hét volt! Persze egyáltalán nem baj, sőt! :)

Egész héten tartott a Scrapbook Napközi. Hétfőn, csütörtökön és pénteken részt vettem a rendezvényen. Először egy hajtogatós kisalbumot készítettünk, aztán egy dobozalbumot. Ezt még nem fényképeztem le, de majd pótlom valamikor.

Csütörtökön Magdusnál jártunk Pilisvörösváron közvetlenül a tanfolyam után. Orsi és Döri is velem jött, ami külön jó volt, és rögtönzött mini "osztálytalálkozót" is rendeztünk Csillával. :) Az előző bejegyzésben lehet olvasni, milyen apropóbol történt a látogatás. Teatasak kiállítást nyitott meg Magdus. A hajtogatások és a teljes gyűjteménye van kiállítva még néhány napon át. Nagyon jópofa az egész, rengeteg munka van mögötte, de szerintem megérte, mert fantasztikusat hozott létre Magdus. Gratulálok hozzá ezúton is.

Néhány fotó látható a Picasámon, még nagyon várom Orsitól, Csillától és persze Magdustól is a képeket, hogy azokat is megmutathassam.

Pénteken a napközi záróbulija volt. Erre éppen csak benéztem, mert sajnos megszállt valami nyavalya, és nem éreztem jól magam. Muszáj volt korán eljönni. Úgy sajnálom. :( Viszont egy pár kép készült itt is.

Aztán hogy legyen itt valami konkrét munka is, megmutatom, mit csináltam ma. Egy elrendezésterv alapján hoztam össze ezt az oldalt a két legeslegelső fotómból 3 hónapos koromból. Ez lett belőle.

7 megjegyzés:

  1. Úgy sajnálom, hogy olyan korán el kellett menned pénteken! Remélem már jobban vagy!
    Az oldalad csuda klassz lett! Tetszenek a papírok és a lyukasztások is szenzációsak! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó volt megnézegetni a fényképeket a kiállításról. Kár, hogy én nem tudtam elmenni. A vendégkönyved nagyon szép, stílusos volt.
    Az oldalad is csodaszép a sok-sok lyukasztással, a színvilágával és természetesen a szenzációs fotóval.

    VálaszTörlés
  3. Bogi, de jó lett ez az oldal! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Köszi, hogy megmutattad a kiállításon készült fotókat! :)

    VálaszTörlés
  5. Én is köszönöm, hogy láthattam. :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Piroska! :) Azóta sajnos eltelt majdnem 44 év... Kicsit másképp nézek ki. :))

    VálaszTörlés