2010. augusztus 17., kedd

Csehország már megint

Folytatom a cseh albumomat. Azóta kereken 2 lapot készítettem el. A sok tanfolyam és kihívás egy időre leállította ezt a projektet. Most majd újra ez következik, mert már alig 5 hét, és újra megyünk Prágába. Ezzel szeretném majd folytatni az albumot. Addig kész akarok lenni a tavaszi 7 nappal. Még éppen csak a felénél járok, úgyhogy bele kell húzni. :)
A karasin kilátó. Sajnos zárva volt, ahogy a komment is írja, de a korongot be tudtuk szerezni szerencsére. Két felmosóvödör közül kiadta a néni. :)
Felhasználtam egy számomra kedves pachwork mintájú papírt,  meg néhány szúrkált szegélyt. A térképet nyomtattam. A legújabb tortacsipkémből is van egy darabka, és nem hiányozhat az albumból egy söröscímke sem. :)

Ezt a csodás szegélyt Magdusnál lyukasztottam. Már a papír is nagyon ide illik,így pedig komolyan nagyon tetszik. Vitochov csodás templománál jártunk, ahol a vízaknára a következő feliratot bírták rakni: "Vod-Ka"
Ez elvileg látszik a lapon, de ezen a fotón sajnos nem. :( Ott van, ahová a nyíl mutat egyébként.


folyt köv majd egyszer ha lesz új lap. :)

3 megjegyzés:

  1. WOW! Remélem egyszer megmutatod! Annyira szép már a képeken is.

    VálaszTörlés
  2. A szegélyed és az oldalad is csodás. Klassz az elrendezése. :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj de jó lesz Nektek Prágában! Én is nosztalgiával gondolok rá vissza..pedig nem is volt régen, mégis olyan mintha ott sem jártam volna :( Hogy megy az idő...

    Gyönyörű lesz az albumod! Aztán nemsokára itt a téma a következőhöz :D

    VálaszTörlés