2010. május 8., szombat

Zöld-kék

Még talán beleférek, hogy ma feltöltsem. Most lettem kész ezzel a lappal.
Szeretnék még határidő előtt pályázni Izzie és Timcsoca kihívására. Ha még lehet...
Ez lesz majd anyunál a másik keretben. Ha az egyiket kicseréltük, akkor ezt is ki kell.


Használtam 2 db Basicgrey papírt, egy Daisyd's papírból kivágott indát, maradék csipkét és szalagot (az anyák napiból), Príma virágot, a klubban lyuggatott szegélyeket, amiket egy matrica csomagolásából készítettem. Kép a netről vadászva.




update: Most már kész, és be is kereteztük. Ott várt már az előkészített alap, csak rá kellett ragasztani. :) Fent is van a falon a másik mellett.

4 megjegyzés:

  1. Ó, milyen szép! Finom és nőies. :) Örülök, hogy rátaláltam a blogodra, nagyon szépeket alkotsz! :):):)

    VálaszTörlés
  2. Hűűűűű! Csodaszép lett! Gyönyörű, fantasztikus, imádom! Nagyon megy Neked ez a stílus! Szuperül mutat a másik mellett!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen. Nekem is tetszik. :D

    VálaszTörlés
  4. Hú-ha! Le a kalappal előtted. Nagyon jól mutat a két kép egymás mellett. Grtulálok!!!

    VálaszTörlés