2010. május 7., péntek

Falikép anyu szobájába

Ma van a névnapunk. Ezért ezt a képet anyunak adtam. Bekereteztük, és szépen megcsináltam a hátteret is neki. Kávézott újságpapírból készült, amire aztán anyu szépen rányomta a tapétaragasztót, arra meg a képet. Még jól le is préselte, hogy egyenes legyen. Még jó, hogy időben mentem... Jaj a folyékony gyöngyeimnek... A fénykép is szépen összespriccelődött, ami maradandó nyomot hagyott rajta. Hát nem kicsit dúltam-fúltam magamban.

No, de nagyjából megmentettem, amit lehetett. Leszedtem a kép körüli csipkét és a hátteret is, majd vissza a csipkét. Még éppen volt annyi tortapapírom, amennyi kellett.. Aztán anyu keresett megfelelő textíliát. Egy régi kinőtt ruhájáról vágta le a szoknyát, a felsője pedig még most is hordható maradt. Éppen jó szerintem stílusban. A sarokba nyomtattam egy korabeli reklámújságot, és ez lett belőle.

Sajnos az üveg alá elég nehéz volt a milton kapcsok miatt betuszkolni ezt a kicsit duci tömeget, így a jobb oldalon picit megdudorodott a csipke, de már nem merünk hozzá nyúlni.

A kép egy régen itt álló papírra készült, nem tudom a márkáját, de mintha Basic Grey lett volna. Bővebben sajnos nem tudom. Használtam még milton kapcsokat az anyáknapi készletből, tortapapírt, sima barna papírt, amit körbecsipkéztem, egy piros mintás papírszalagot, ekrü színű csipkét és bélyegzőket. Tulajdonképp semmi különleges hozzávalót nem használtam.

Itt pedig már lóg a falon. Csak sötétben vakuval tudom lefotózni mert szemben van az ablakkal, és az üveg alatt csak tükörkép látszik másképp. Ez van. 
Nekem tetszik. :)

Legközelebb megmutatom, mit rendeltem magamnak anyu nevében a névnapomra. Majd ha megkapom és nagyon meglepődtem. :D:D

10 megjegyzés:

  1. Bogikám, boldog névnapot nektek!!!!

    VálaszTörlés
  2. Boldog névnapot kívánok én is mindkettőtöknek!!! Nagyon szép lett ez a közös munka. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik és boldog névnapot kívánok:-)

    VálaszTörlés
  4. Én is ideértem :D Boldog Névnapot kívánok!!! Készültem neked meglepivel, sutyiba be is könyörögtem ma magam soron kívül vizsgázni, hogy holnap a találkozón átadhassam, de sajnos mégsem tudok menni :(
    Remélem már jobban vagy! a meglepit meg majd odaadom a legközelebbi klub alkalmával.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett ez a kép. S milyen jó, hogy anyukáddal együtt tudtál alkotni!!
    A naptárat meg körbelapoztam, de biztosan tévedésben vagyok. Bocsi, de én azt hittem Boglárka a neved. Ha azonban Te mondod, akkor biztosan ma van a névnapod. Isten éltessen sokáig!!

    VálaszTörlés
  6. Orsi, nem mondod! De aranyos vagy!
    Sajnálom, hogy bárányhimlős lett Réka, de nézd a jó oldalát, ezen is túl vagytok. Egy dologgal kevesebb, amitől tartani kell. Jobbulást neki, és sok türelmet, hogy elviselje.
    Era, a Bogi igazából a katicabogárból lett. Majd egyszer valamilyen formában írok erről. :) Neked is köszönöm.

    VálaszTörlés
  7. Boldog névnapot kívánok én is! És csodaszép az a falikép! Jól áll naked ez a sítlus! Szépeket elkotsz! :)

    VálaszTörlés