2010. május 2., vasárnap

Scrapbook napok

Most hétvégén vannak a Nemzetközi Scrapbook Napok.
A scrapbook.hu-n folyamatos kihívások vannak, amiken én is részt veszek.
Eddig elkészült munkáim:

1. Scrapbook-os anyuka vagyok.
Nos, az én gyerekem nem engedi, hogy fényképezzem és oldalt készítsek róla, ezért a műgyerekekkel egy lap. Kritérium volt, hogy egyszínű héttér legyen, még két féle papír legyen az oldalon, kézzel írt legyen a kommentár, legyen rajta pecsét, szalag és virág, valamint szépia vagy fekete-fehér képet kellett használni.
Hagyományos oldal

2. Válassz hármat kihívás.
10 alkotóelemből hármat kellett kiválasztani, aminek rajta kell lenni az oldalon. Nekem a madár, a csipke és a virág jutott. (és gyerek régi fotója, majd kapok érte....) Hagyományos oldal

3. 3x3 kihívás
3 kép, 3 mintás papír, 3 szövegtábla szöveggel. Ezeknek kell rajta lenni a lapon.
A képek Esztergomban készültek két hete, egy játszótéren életközeli szobrot találtunk. Imádjuk ezeket, beálltunk hát mi is játszani. :D
Digitális oldal
Jelenleg így állok. Majd még szeretnék indulni Timcsó kihívásán is, és majd meglátjuk. :)

4 megjegyzés:

  1. Tavaly vonzódást éreztem a hagyományos scrapbook iránt. Még januárban kezdtem egy naplóhoz anyagokat gyűjtögetni, de februárban találkoztam Eszter(beszterivel) és megpecsételődött az életem - digitális scrapbook. Most, hogy a Te oldalaidat nézem, úgy döntöttem, hogy jól "döntöttem". Ehhez eleve kézügyesség és rengeteg ötlet szükséges! Gratulálok, szép oldalak:-))

    VálaszTörlés
  2. Ugyan, dehogy! Csak a technikákat kell elsajátítani, de nem bonyolult dolgok ezek! Egyszer elkezded, abba sem bírod hagyni. :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom mindegyik oldaladat. Az elsőt egy hajszálnyival jobban. :)

    VálaszTörlés