2010. május 25., kedd

Nem vagy egyedül

Valami ilyesmi címe lesz majd a héten elkezdett Yabo albumomnak: 
Ha valaha azt gondoltad, magányos vagy az erdőben, tévedsz! NEM VAGY EGYEDÜL!

Vagy 10 éve már, hogy először fotóztam le egy fát azért, mert úgy éreztem, hogy szól hozzám. Valahogy láttam a lelkét. Azóta egyik kedvenc fotótémám a fák és egyéb természeti objektumok fotózása. Persze főleg akkor ha látok bennük valami "emberit".

Régebben egyszer Peti azt mondta, ellopom a lelküket. De nem, mert csak kölcsön veszem, és kölcsön adom a szemem, hogy TI is lássátok, amit én látok. Persze ez nem mindig sikerül, mert sokfélék vagyunk. Van, hogy valaki egészen másnak látja őket mint én, és van, aki szerint egyszerűen egy fa, nincs mit nézni rajta. De ez sem baj.

Annyi fotóm gyűlt fel az évek során, hogy akár 2-3 ilyen albumot is tudnék belőlük készíteni. Egyelőre ez a 6 oldal van készen a 10-ből. A borító és a hátlap is még várat magára.







Nagyobb képekért nézd meg a fotóalbumomat!

8 megjegyzés:

  1. Annyira tetszik! Most, hogy újra végignéztem szinte minden oldalon észrevettem még valamit, amit eddig nem. Szeretem a fáid, olyan beszédesek. Szépséges!

    VálaszTörlés
  2. Ezek tényleg nagyon jók és nagyon emberiek a vonásaik! Tetszik! Nagyon is!

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretek fákat fotózni. Ezek az oldalak nagyon klasszak lettek.

    VálaszTörlés
  4. Én úgy gondolom a lélek olyan mint a szeretet. Minél több szeretet adsz, annál több lesz neked is. Szerintem ugyanez van a lélekkel is.
    ... és hogy nekünk ezt megmutatod, köszönjük.
    Eddig én is inkább a díszítést néztem, kivéve a "játéknál", de most mindent más szemmel láttam. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. Én is fotóztam már fákat, amiknek szerintem arcuk van. Nagyon jók lettek az oldalaid! :)

    VálaszTörlés
  6. Nekünk is van egy-két fa fotónk, de a tieid különlegesek. Főleg így albumban. Fotózz még több fát, hogy legyen még több albumod és mi gyönyörködhessünk benne.

    VálaszTörlés
  7. De örülök, hogy nem vagyok egyedül ezzel a mániámmal. :) Eddig úgy tűnt, hogy én vagyok csak ilyen elvetemült. :))

    VálaszTörlés
  8. Ez csúcs! És én is örülük, hogy nem vagyok egyedül szabadon kószáló bolond a Földön, bár ezt már amióta scrapper lettem, sejtettem... :DDD Gratulálok, számomra meseszép!

    VálaszTörlés