2010. május 20., csütörtök

Ajándék

Tegnap volt SB klub, és én ismét nagyon jó kis estét pipáltam ki magamnak. Igaz, a lányom közben nagyon beteg, de mivel ennek ellenére nem jött haza, nem sokat tudtam tenni érte. :(

Orsitól kaptam a névnapomra egy saját készítésű teásdobozt telis-tele finom rooibos teával.


Nagyon-nagyon örülök neki!

Már megint ismerkedtem, és már megint elcsábultam két ív papírnak. Mert annyira de annyira.... Nem szabad nekem ilyeneket nézni, mert soha nincs jó vége.

Azért várom a következőt. :)

3 megjegyzés:

  1. Boldog névnapot! - jól elfelejtek mindent. :-(
    Nagyon szép ez a dobozka!
    Az elcsábulással meg nem vagy egyedül. :-P

    VálaszTörlés
  2. Mégegyszer boldogat, teát iszogasd, gyógyulgass és a lányodnak is jobbulást! Az elcsábuláshoz nem fűznék semmmit, láttad a szatyromat :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettőtöknek még egyszer!!! :)

    VálaszTörlés