2010. május 16., vasárnap

Azóta

Mostanában sok minden volt, amiről nem írtam. Volt SB klub, meg találkozó is. Utóbbin Secimával összehoztuk a jószágainkat. :) Erről a taliról képek is készültek, meg SB oldalak is. Secima készített egy digi oldalt, aztán azt én egy kihívás kedvéért lifteltem is. A digiből készült egy hagyományos.
Íme az övé..


..és az enyém


Aztán most a hét végén el kellett volna menni az Őrség túrára rendezni. Ki is vettük a pénteket szabinak, annak rendje és módja szerint. Viszont én majd két hete betegkedem. :( A torkom fájásával kezdődött, majd jött a jó kis náthás időszak, aztán kisebb láz, meg köhögés, fuldoklás... Még most sem vagyok valami fényesen. Erre jött még az időjárás jelentés, úgyhogy este, mikor Gyuriékkal megbeszéltük, hogy állnak, abban maradtunk, hogy van elég ember, tudnak minket nélkülözni. És ahogy az időt elnézem, mi jártunk jól még a betegséggel együtt is....

Helyette elmentünk a Rayherhez nagy kiárusításra. Egy csomó cuccot 90% engedménnyel lehetett megvásárolni, és minden egyebet 20%-kal. Azért az nem semmi... Vettünk 70 Ft-ért 50x70 cm-es papírtekercset, de nem ám akármilyet. Ilyet legutóbb a Tuskóban vettem (már sajnos úgy néz ki kivonták a forgalomból) és azóta is keresem a párját. Hát most megvan. :)

Újra nekiálltam a Csehország album lapjainak. Ez egy jó nagy projekt, nem is nagyon halad. De ami eddig elkészült, lassacskán meg fogom mutogatni.

1 megjegyzés:

  1. Nekünk nem jószágaink, hanem jóságaink vannak. :)))
    Az oldalad pedig egyszerűen zseniális (akár hiszed, akár nem).

    Most már jó lenne, ha meggyógyulnál. Macienergiát küldünk!!!

    VálaszTörlés