2011. július 28., csütörtök

Life journey

No, a kedvencemet meg jól elfelejtettem megmutatni.
Kirándultam kicsit a grunge stílusban, és imádtam készíteni ezt az oldalt. Amíg el nem jutottam a feliratig, mert akkor jött az az átkozott villám... Na de nem erről akarok írni.

Tortapapírral és TH - Aged Mahogany tintával maszkoltam alulra, aztán az egészet ráragasztottam + rávarrtam egy 7Gypsies-Lille papírra. Azaz egy abból vágott keskeny keretre, mert nem akartam a papír közepét is elpazarolni. Ugyanis imádom azt a készletet. (is) A lámpát öntapadós bársonypapírból vágtam ki. Még a lányom szerválta valahonnan minimum 10 éve, ha nem több. Kis darab volt, de már az egészből  lámpa (vagy heveder - ahogy tetszik) lett. :) Nagyon jól használható. Mit is mondjak még róla? A fotó digiben lett megszerkesztve, így végül is hibrid oldalnak is mondhatnók, ha tudnám, mitől lesz valami hibrid. Na mindegy. :) Jöjjön akkor a kép.

6 megjegyzés:

  1. Kalandozz még nyugodtan ebben a stílusban, nagyon jól sikerült eddig!

    VálaszTörlés
  2. BOGI! Nem jutok szóhoz! Csodálatos! Annyira tetszik!!!!

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus lett! Ügyesen alkotsz ebben a stílusban is! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! Imádom ezt az oldalt, biztos, hogy fogok majd még próbálkozni ezzel a stílussal.

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű Bogi! irtóra tetszik!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés