2011. július 7., csütörtök

Június 11-16 Zemplén

Pünkösdkor Papit megünnepelni elmentünk a Zemplénbe geotúrázni.
Amióta befejeztük a Kéktúrát, kevés a motivációnk a túrához. Úgy értem, hogy nincs semmi kötött cél, ami miatt ide vagy oda kéne mennünk, ami hajt, hogy ne maradjunk otthon. Ezért elhatároztuk, hogy idén el szeretnénk érni a 100 megtalált geoládát. Arra viszont egyikünk sem gondolt, hogy június közepére teljesítjük is ezt a célt.
88 ládával a tarsolyunkban indultunk neki a kalandnak, és éppen 100-al jöttünk haza. Yippiii! :)

Szokás szerint megint azzal volt a dilemmám, hogy is tegyek fel 12 ládáról valami jelzés értékű képet egyetlen 20*20 cm-es oldalra. Végül azt találtam ki, hogy ezúttal hajtogatok. :) A lapom közepére egy felcímkézett "boríték" került nagyon kevés körítéssel és egy kommentkártyával az egész alatt. Kb. ezt írtam rá, amit ide is. :)


Egy K&Company papír a háttér, és egy másik (30*30-as) a boríték. A kivágott maradékából készült a díszítése a háttérnek.

Kukucs, itt a komment. :)

Kinyílt a ládika. :) Egy Republic idézetet írtam bele, ez járt a fejemben végig a túra alatt az "elön az ősz a Zemplénbe" sor miatt. Bélyegző: Inkadinkado.

És teljesen nyitva. Össze-vissza ragasztottam a képeket, mert csak. :) Mindegyiken rajta van, hogy melyik hányadik láda lett.

Szép napot, ha valaki erre járna. :)

4 megjegyzés: