2011. július 12., kedd

Gabrielle

Amikor a kezembe vettem a Bo Bunny - Gabrielle kollekció 15*15 cm-es papírtömbjét, kissé megrémültem. Őszintén szólva nem nagyon tetszett, de akkor már késő volt bánkódni, mert megvettem. A papírok nekem túl készen voltak, nem tudtam elképzelni, mit tudok majd kezdeni velük. Volt a tömbben olyan lap, aminek mindhárom példányát kitéptem és elajándékoztam.
Aztán néhány fél lapot felhasználtam a lányom bőröndalbumához és nagyon szép lett.
Mivel még mindig kétségeim voltak, elkezdtem nézelődni, mit kezdenek vele a "nagyok". Lenyűgöző és inspiráló szépségeket találtam itt-ott. Sikerült végre kedvet kapnom.

Mivel Papival most 10 éve ismerkedtem meg, arra gondoltam, hogy készítek egy mini albumot erről a 10 évről. Eleinte csak "apa-lánya" kapcsolat volt köztünk (miután a neten örökbefogadott. :D), majd túratársakká váltunk. Ezen a 2004-es képen még mindig nem volt köztünk ennél több. Olyan alakuló fázisban voltunk. :)
Egyelőre ez az egy lap tűnik készen lenni. :D Majd jövök a többivel ahogy esedékes.

3 megjegyzés:

  1. Még hogy nem tudsz vele mit kezdeni...pfff...ez eddig szuper! Méééég!!

    VálaszTörlés
  2. Ez valami gyönyörűséges! A papírkollekció is nagyon szépséges, romantikus, azt hiszem, pont a Te albumodnak van kitalálva. :) Én is kíváncsian várom a többi oldalt. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm! Nekem is tetszik így Anna! :) De emlékszel, az elején mennyire dilemmában voltam vele kapcsolatban. Most már lelkes vagyok. :D

    VálaszTörlés