2011. július 13., szerda

2001

Jaj, ez a fotó valami borzalom. :DD Sajnos ez az egy van a megismerkedésünk napjáról, úgyhogy kénytelen voltam ezt használni. 
Arra is rájöttem, hogy ez az album pont arra jó, hogy a hízási ütemet lehessen követni. Mindketten több mint 10 kg gyarapodást tudhatunk magunkénak. A különbség csak annyi, hogy Papinak jól áll... :D

A papír színei ezúttal tök másnak látszanak, mint a másik oldalnál, pedig nem csak hogy egy készlet, hanem a türkiz pl. ugyanaz a papír. Fotó és fotó közt nagy a különbség. Majd egyszer megpróbálom együtt fényképezni őket. (megtörtént)


A virág tulajdonképp semmiben nem különbözik a teatasak hajtogatás módszerétől, de ezt most egy kihívás kedvéért hajtogattam meg. A kihívás háziasszonya Sapimano - Andi, és a Scrapbook.hu-n fut éppen. A leírása a link alatt található. Ajánlom Magdusnak és Évinek is kipróbálásra. :)

9 megjegyzés:

  1. Jesszum de vékonyak voltatok :O Szerintem mindkettőtöknek jól áll, de én elfogult vagyok :3

    VálaszTörlés
  2. Köszi a mintát! Mindenképpen ki fogom próbálni, úgyis olyan régen hajtogattam már.
    Nem is olyan rossz az a kép. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik az oldalad!!!!!!Jól lemaradtam ebben a játékban...

    VálaszTörlés
  4. De szuper kis oldal lett! Nagyon szépek a mintalyukasztóid is!és a virág is nagyon bejön!
    Köszönöm, hogy kitetted a candyt. Sok szerencsét!:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm. :) Andi, ugye, hogy rémes ez a két menekült? :DD

    Évi, várom! :)

    Timi, ezen mindössze egy lyukasztó van, Málnáé, az ami a kört csipkézte ki. A fehér csipke egy öntapadós szalag, Heyda márka, és az Intersparban vettem pár hónapja. Fele annyi sem volt, mint a nagykerben, ahol még árulják. Csak azért írom, mert hátha talál még valaki valamelyik üzletükben. A lepke pedig egy matrica. A képen volt egy nem oda illő részlet, azt igyekeztem eltakarni vele.

    VálaszTörlés
  6. Tényleg vékonyak voltatok! :) De most is jól néztek ki!!! Az oldalad nagyon jó lett! A virág nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Szerintem akkor is jól néztetek ki és most is. A virágod meg csodaszép!

    VálaszTörlés
  8. No, hát ez a történelem. :) Erre jó egy ilyen album. Puszi mindenkinek!

    VálaszTörlés